Handelen in Forex

Heey Jongens.

Ik heb een aparte vraag aan jullie. Laatst was ik opzoek naar een bijbaan. Na al het zoeken kwam ik een website ( tradercoach.nl) tegen die gratis lessen geeft in het handelen in de forex oftewel valuta. Ik had dus via hun een account gemaakt en ontving een bonus van 25 euro. Allemaal leuk en aardig dacht ik maar kan je nou echt geld verdienen met dit. Wat blijkt het kan. Ik sta nu op 184 euro na een paar beginnersfouten, eigenlijk 240. Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand hier ook aan forex doet enzo ja pm me dan. Ik zou het zo super vinden als we een soort whatsapp groep konden vormen. Zelf begrijp ik het meeste al door de coaching.

Voor degene die nog niet een bijbaan hebben check forex :upside_down_face:

En eh wat houd dit exact in?

Dat is een beetje moeilijk uit te leggen, bij mij duurde het ook 2 weken lessen volgen voordat ik alles onder de knie had. Het is kort uitgelegd hetzelfde als handelen in aandelen maar nu met valuta en je hebt oo veel minder geld nodig om toch hoge bedragen te halen.

Oplichterij dus, waarom zou ik in hemelsnaam geld betalen voor een bijbaan? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee je snapt m niet haha :bowing_man:
Je betaalt niemand want de lessen zijn gratis

ehm… dit is je eerste forum en het komt een beetje over als reclame

beetje maar :grinning_face_with_smiling_eyes:

ietsiepietsie klein beetje :cold_sweat:

Pure verveling ook dat ik hierop reageer

ja dat weet ik, alleen promoot ik niks ik ben juist opzoek naar andere forex traders die vrouwelijk zijn

Maar je kunt sowieso handelen in valuta, waarom zou je het dan via Forex doen?

Goed verhaal dit.

Haha, jij begrijpt het ook niet, kijk je kan via de site aanmelden bij een broker. soort van bank die jou orders uitvoert. Dus als je op een geven moment euro’s wilt kopen omdat je denkt dat die in waarde stijgt dan kan je dat via je broker doen. forex en valuta is hetzelfde.

Ja kan ook in goud olie suiker handelen. Het gaat precies als bij de aandelen handel

Maar waarom zou je dan via forex aanmelden bij een broker, waarom niet direct bij een broker?

Ik probreer het te begrijpen

Als ik goed begrijp wat TS zegt is Forex niet een bedrijf of wat dan ook, maar Valuta.
Je koopt zegmaar euro’s en dan verkoop je ze weer als de koers hoger is ofzo denk ik.
Verder ook nul verstand er van (’:

Is dit niet gewoon gokken: “als je op een geven moment euro’s wilt kopen omdat je denkt dat die in waarde stijgt”

Ooh, dus je koopt bijv. dollars met je forex en verkoopt dat later weer terug voor forex en dan kun je dat laten omzetten in ‘echt’ geld? (of juist andersom?)

Dus forex is eigenlijk een soort van digitale valuta?

Haha forex staat voor foreign exchange, oftewel de exchang ( markt) van valuta’s stel je voor iemand wilt dollars hebben om iets uit amerika te kopen moet hij/zij in feite eerst met euro’s dollars kopen.

Ik heb ook niet alles in een keer geleerd hoor en nee het is niet gokken omdat je iets koopt en weer verkoopt, ik zou zeggen meer handel.

Als je het via die site doet krijg je een welkombonus van 25 euro, je hoeft dus niet te storten plus je kreeg een soort mentor die je lessen gaf