hande made kado voor vriendin die niet lekker in der vel zit

Hallo
ik wil voor een vriendin van me een pakketje maken.
ze zit niet lekker in der vel.
maar zou niet echt weten wat zou moeten maken.
we wonen ver uit elkaar dus vandaar dat er ook niet eventjes zo naar toe kan gaan.

alle tips en idee zijn welkom.

gr daddysgirl

wat is je idee om te geven, want wat je nu vertelt is een beetje kort door de bocht, er zijn zooooo veel dingen die je kunt doen/maken.
wil je een pakketje maken met verschillende leuke dingen erin zodat ze zich wat vrolijker voelt of wat is de bedoeling?

-maak zelf een kaart en vertel haar dat je er altijd voor haar bent
-maak een leuk foto boekje (als jullie samen foto’s hebben) waar ze van kan opvrolijken
-maak een boekje met opbeurende gedichtjes, knutsel iets in elkaar waar zij vrolijk van word (een muziek instrument, bloemen, een dier)?

en noem maar op.

Het is niet echt een pakketje, maar misschien vind je dit ook leuk:
Een fotoboek (gewoon met witte bladzijdes), en dan op iedere bladzijde iets leuks schrijven of een foto van jullie samen, of andere mooie plaatjes opplakken.
Knip bijv. mooie zinnen uit een tijdschrift en plak ze op, of schrijf er zelf een mooie in.
Succes!

Ik wilde even zeggen dat jouw vriendin erg blij met jouw mag zijn! wat onwijs lief dat je iets voor haar wilt maken omdat ze niet zo lekker in haar vel zit!

ik wil denk wel soort van schrif voor haar maken.
ze is ook bijna jarig dan wil ik iets met foto geven.

nu wil denk gewoon voor elke dag een klein gedichtje
zinnentje of gewoon wat lief voor de aankomende 2 a 3 weken.
en misschien met iets lekkers der bij ofzo gewoon om haar eventjes te laten weten dat ik er voor haar ben.

Een verwenbox?

Met allemaal dingetjes waardoor ze weer een beetje blij kan worden.
Denk bijv. aan; (zelfgemaakte) chocola, leuk filmpje, gezichtsmaskertje, haarmaskertje, nagellakjes, lekker sapje, muffinmix, thee, een lekkere creme, een meidenblad (cosmogirl?), een boekje schriftje waarin je allemaal lieve dingen schrijft en foto’s in plakt.
Zoiets?

Het is wel super lief dat je dat doet! Heb ik ook wel eens gedaan. :grinning:

doosje met 100 redenen waarom ze trots moet zijn op drzelf :slightly_smiling_face:

Ik ga mijn best doen !

misschien kun je iets bakken?

erg lief van je trouwens

dat is echt heel lief van je zeg :-),
succes!

girls ik woon aan de andere kant van het land dus iets opsturen en bakken denk dat niet echt een goed idee is maar wel een leuk idee als we samen zijn.

superlief!

dankje wel…
heb nog steeds niet echt een leuk schriftje gevonden.
ga straks eventjes naar de action om daar iets leuks te halen.

daddysgirl