Handbagage KLM

Hoi meiden,

Misschien kan hier iemand mij helpen. Ik heb de site van de KLM al meerdere malen doorgenomen, maar kan nog steeds niet opmaken op welke manier ik handbagage mee mag nemen.
Ik weet dat ik max. 12 kg mee mag nemen met een accessoire.
Nu wil ik op de volgende manier handbagage meenemen: 1 kleine trolly + eastpack rugzak.
Mag dit? Als deze samen 12 kg zijn? Of is de trolly al de maximale accessoire? Of moet ik er een kleinere tas bij doen?
Wie o wie?

Je kan toch ook gewoon je tas in de trolley doen? Dat mag sowieso dus dan is het geen probleem :wink:.

@Floep, De trolley zit al aardig vol met laptop en studieboeken, de tas zou inderaad als extra daarin kunnen en neem ik een klein tasje voor portemonnee en paspoort.

@Incognito, Pfieuw, dankje. Ik ben bang dat de eastpack een te grote accessoire is wat de KLM aangeeft op de site.

Ja, veel mensen geven me dat advies… de tas kan ik er later eventueel uithalen en dan alsnog verdelen. En eenmaal in het vliegtuig blijft het in de bagageruimte. Een eastpack kan ik opvouwen en in mijn grote koffer doen met kleine spulletjes erin. Baaah… ik stress hem een beetje omdat er toch meer mee moet dan ik dacht. :stuck_out_tongue:

Heb antwoord van KLM: Mag een trolly met daarnaast een handtas, geen eastpack dus. Maar dan weet ik dat en komt het in orde.

KLM doet overal moeilijk over, ***maatschappij vind ik het. Over het algemeen mag dat gewoon, een trolly met eastpack.

Ik zou het persoonlijk gewoon proberen, maar wel zorgen dat je een oplossing hebt als ze het niet toelaten. Dat je dus misschien een kleine lege handtas in je trolly doet en die dan eventueel zou kunnen gebruiken.
Maar ik denk dat je er wel door komt hoor, heb dit jaar oom met KLM gevlogen en heb weer wonderbaarlijke dingen gezien qua handbagege.

Ik ben al 2x met KLM gevlogen en beide keren mocht ik meerdere stuks handbagage meenemen. Ik heb ook met een kleine koffer en rugzak gevlogen :slightly_smiling_face: Wel moest op de terugweg de koffer misschien toch in het ruimbagage omdat heel veel mensen alleen een koffertje mee hadden maar hier hoefden we dus niet voor te betalen (uiteindelijk hadden we geluk en mocht ie in de handbagage).

ik ben eergister teruggekomen met klm en ik had een trolley en daarbij gewoon een volgepakte eastpack haha. samen onder de 12kg en het was gewoon prima!