Hand in zijn broek.

Al een tijdje heb ik een lieve vriend waarbij ik me erg op mijn gemak voel. We knuffelen en hij vingert me ah wat staat dat akelig als ik dat zo schijf. Nu wil ik hem ook graag aftrekken maar ik vindt het zo eng. Mijn vraag is eigenlijk hadden jullie dat ook en viel het mee? En nou niet zeggen dat als ik niet durf dat ik er niet aan toe ben want dat is niet zo, ik wil het echt erg graag.

Ik denk dat je het wel moet zeggen, als je het niet durft.
je hoeft niks te doen, wat je zelf niet wilt

Gewoon doen wat er in je opkomt xD en vragen wat hij lekker vindt.

Ben je niet gewoon onzeker/bang omdat je niet weet hoe het moet?
Ik zou aan hem vragen of hij je aanwijzingen wilt geven en je wilt helpen!

ik vond het wel spannend maar het viel wel mee,
als je niet precies weet wat je moet doen zou ik gewoon
zijn hand pakken en jouw hand erop leggen zeg maar
zodat hij een beetje voor kan doen wat hij lekker vindt.
succes!

Ik ben inderdaad gwoon onzeker/bang omdat ik neit weet wat ik moet doen. En dat met zijn hand op mijn hand had ik ook al wel bedacht maar ik blijf het eng vinden. Weet gewoon niet hoe het voelt en zo.

Dat heeft iedereen wel een beetje te eerste keer.
Maar goed je zegt dat je je goed op je gemak voelt bij hem? Dan kun je het toch gewoon aangeven dat je het een beetje eng vind omdat je niet zo goed weet wat je moet doen? Je bent 14 jaar zo vreemd is dat niet hoor. Het zou vreemder zijn als je al 1 of andere expert zou zijn.

wooow ben jij echt 14?

Het is nergens voor nodig om bang te zijn want jij voelt je toch goed bij hem en vertrouwd?Hij moet begrijpen dat jij dit nog nooit gedaan hebt en hier dus onzeker over bent en al zou jij iets fouts doen hij dit zou moeten begrijpen en jou zeker niet zou moeten uit lachen ofzo want dan is hij jou gewoon niet waard. Maar ik vind ook zoals de andere dat je het gewoon eerlijk tegen hem moet zeggen en dat met hand op zijn hand is ook een goed idee!

Ik vond het heel eng hoor de eerste keer, maar gewoon proberen en eerlijk tegen hem zijn (: het is niet zo moelijk. Dat klinkt heel stom :’) maar komt wel goed joh!

wo, ik dacht dat dit ging over dat mannen altijd zelf met hun hand in de broek zitten.
Maar, ik snap goed dat je het eng vind, dat vind volgens mij iedereen wel de eerste keer.
Iedergeval als jullie samen in de goede sfeer zijn en niet van elkaar af kunnen blijven, gewoon doen! er kan bijna niks fout gaan

Ik had het ook.
Ik durfde niet goed beginnen enzo, en ik had het hem gezegt want ik zag dat hij het niet echt leuk vond dat ik niets terug deed. Dan pakte hij op een dag gewoon mijn hand en leidde die naar beneden, dan ging alles vanzelf eigenlijk :slightly_smiling_face:
Dus het komt erop neer dat je het hem gewoon moet duidelijk maken dat die jou een beetje moet begeleiden enzo :grinning:

Bijna 15…

En iedereen bedankt voor de lieve antwoorden tot nu toe. :hugs:

ik vond het ook eng ja de eerste keer!
ik deed maar gewoon wat ik in die filmpjes zag altyd ;p
beetje op en neer en dan temp afwisselen en dan over eikel wryven
JA echt akelig als je het zo typt ja

Vraag of hij je een beetje wilt ‘leiden’ met z’n hand?

Okee, geen dingen doen die je niet wilt hè? Rustig aan opbouwen :wink:

idd, als je iets opschrijft staat het veel botter he?
maar ik had dit ook, heb het toen gewoon gedaan en van te voren gevraagd of me wat wou helpen en wou zeggen hoe het fijner was etc. want als je er gewoon vrij over kunt praten is het al een stuk minder eng. en voor hem is het misschien ook wel spannend, en hij vind je heel leuk (aangezien het je vriend is) en hij dumpt je niet als je de eerste keer aftrekken niet perfect doet!

ik vind het nog steeds ‘spannend’ om te doen, ookal heb ik het al heel vaak gedaan. gewoon doen als je denk dat het hét moment is en vooral geen dingen doen die je niet wilt!

Ik denk niet dat ze met der 14 jaar ‘die filmpjes’ kijkt xD Misschien op chatroulette?

Maar: dit topic was er al

Als het puur is dat je het niet durft dan zou ik het gewoon doen. Je zegt dat je het WILT doe het dan gewoon! Persoonlijk snap ik niet helemaal wat er zo eng is aan het aanraken van een piemel, hij doet niks hoor. Wss ben je bang dat je het verkeerd doet oid. Beste plan van aanpak is dan mss eerst gewoon er aan te zitten, niet proberen hem op te geilen maar gewoon eraan te zitten zodat je eraan kan wennen. Probeer wat dingen uit en als je echt niet weet hoe het moet kan je hem altijd vragen wat hij lekker vind of om het voor te doen.