hand in broek?$

Ik heb een lange afstand relatie met een jongen van 16 en zelf ben ik 13. Maar ik vroeg me af wat kan wel en wat niet? Dan heb ik het over zoenen en aanraken enzo. Laatst waren we aan het zoenen en ik lag boven op hm. We zoenen ook gwn met nek en oren. Ook beetje strelen. Maar kan ik ook met mn hand in zn broek​:smirk::flushed:? Of gaat dat te ver? En wnnr kan ik merken en weten of hij opgewonden is? Anders nog tips om te doen? Xx

voor de 123092481049218490e keer,
er is geen grens ofzo voor wat te ver is, het gaat er om of jij er klaar voor bent.
ik vind persoonlijk 13 wel heel erg jong maar als jij der klaar voor bent, waarom niet. niemand verbied het je.
en je merkt wel van zelf of ie opgewonden is, ademhaling gaat sneller, bobbel in broek ect

Dit.
En maak gwn twee bijna dezelfde topics.

Ik zou nog even wachten als ik jou was :’)

Je bent 13. Wacht gewoon nog even.

Ik heb hem even verbeterd

Vanaf dat je dit op een forum moet vragen, kun je beter wachten.

Zo is die zin beter inderdaad :")

In principe kan alles. Maar denk ook aan anticonceptie etc.

Dit, tenzij dit mensen gaat weerhouden om en topic te starten zodat ze er wel klaar voor zijn haha.

Oké, dit zag ik dus letterlijk. Als in twee nekken die tegen elkaar schuren ofzo.

hahahahahahaha

meid, wacht maar paar jaar, je kunt er later heel erg spijt van krijgen.

Als jij je er fijn bij voelt gaat niks te ver. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en je niet laten dwingen, zolang jij het zelf wil en jij er klaar voor bent is er helemaal niks mis mee. De ene is op die leeftijd wat verder ontwikkeld dan de andere, er zijn geen regels voor een goede leeftijd. Doe waar jij je goed bij voelt :slightly_smiling_face:

Dit

ook al vind ik 13 nogal jong

Ik vind dertien ook nog wel erg jong, ik was zelf totaal niet bezig met jongens/seks/blablabla. Maaroke iedereen is anders natuurlijk :’)