hand-customized agenda (5 euro!)

He meiden!!

ik vind het super leuk om lekker te DIY’en. Dit jaar heb ik mijn schoolagenda wat opgeleukt met een leuke quote. Ik krijg er zo veel leuke reacties over dat ik dacht, misschien kan ik hier meer mensen blij mee maken. Daarom ga ik ze verkopen!

De quote schrijf ik op een stukje papier. Dit stukje lijm ik met mod podge op de agenda waardoor er een soort plastic lijmlaagje over de quote komt. Je hoeft dus niet bang te zijn dat het er snel af gaat in je tas.

De quote die ik op mijn agenda heb gezet is: Never mind, tomorrow is another day. Maar je kunt ook zelf een quote bedenken die je graag op je agenda hebt. Kijk eens op pinterest of tumbler daar vind je vast een quote die goed bij je past. Mocht je al een agenda hebben en dit toch super leuk vinden dan kan ik ook altijd een notitieboekje voor je maken.

Praktische info:
Prijs: 5 euro (exclusief verzendkosten +/- 2,75 euro)(ophalen in Tilburg is gratis)
Afmetingen agenda: 18x12x1 cm

Vragen of verzoekjes? Ik hoor het graag!

dus 7,75 euro voor een agenda met alleen een quote? kan ik zelf ook wel erop plakken

dat is wat ik dacht

Dat is natuurlijk ook geen probleem, maar sommige mensen zijn misschien niet zo creatief of hebben het materiaal niet in huis…

Dat kan je allemaal bij de action halen en die zit eigenlijk bijna overal :") haha

Het idee is leuk en creatief, maar ik denk inderdaad dat een heleboel mensen dit zelf ook kunnen maken.