hamsterwangen

heee,
ik heb best wel dikke wangen, ook als ik niet lach en als ik lach nog erger.
ik vind dit heel vervelend, en vaak zeggen mensen ook: schattige wangetjes, dikke wangetjes en zo. daar kan ik dan helemaal niet tegen xd

zijn er make-up tips of zo voor? ik denk niet dat het te maken heeft met m’n gewicht, want ik ben helemaal niet dik.
xxx

en hier een foto:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/01/20/1295522591-320.jpg

Hahahaha wat jij hebt valt reuze mee joh, ik heb het nog erger. Je zou iets kunnen experimenteren met shapen, heb je filmpjes van op youtube.

awww, dat vind ik juist schattig! :'D

ik kan je niet helpen. op school word ik zelf namelijk: Hamtaro, hamster of appelwang genoemd, om dezelfde rede als jij (’:
(gelukkig wel alleen door mensen die ik ken, en waar ik mee om ga, anders had ik het niet kunnen hebben (’: )

ja beetje donker bij de aanzet van je jukbeenderen en dan een highlighter erboven.

en ik vind het ook mee vallen hoor.

Ik ken het, Mn vriendin noemt me Hamstertje! Ik haat het zo! En met lachen en alles!

oke dankje!
ik dacht juist dat shapen was om je wangen/jukbeenderen juist te accentueren.
maar ik ga kijken of het staat :slightly_smiling_face:

Ze zegt dat ze het haat als iemand dat zegt en dan zeg jij het weer! Whaha (: Maar je hebt gelijk

nu je het zegt heb ik volgens mij ook hamsterwangen>.<
maar ik heb dus geen idee…

Ik vind je echt mooi. (:

Maar als je het echt een probleem vindt: ik zou op youtube wat filmpjes opzoeken, daar zijn er vast wel van die beautygoeroe’s die er iets op weten!

Maar iedereen heeft toch wel hamsterwangetjes als die lacht? Ik vind het bij jou trouwens echt leuk hoor en het valt hardstikke mee!

Ik vind het eigenlijk wel mooi! :slightly_smiling_face:

Waauw, echt mooi ;]
Ik zou willen dat ik het had. Ik kan je niet helpen met je probleem ;[
Maar ik vind het in igg mooi :grinning:

Haha dat heb ik ook alleen ik heb een lelijk hoofd dus bij mij is 't niet altijd zo schattig, mijn vriend vind het wel superleuk.
Ik heb alleen geen cover-tips, ik laat het gewoon zo haha.

Ik vind dat juist leuk :3
Maar als je het wil ‘verbergen’ moet je op youtube zoeken blush application of shapen, misslipgloss heeft daar wel een goed filmpje over :slightly_smiling_face:

das zo schattig :grinning:

Het is helemaaal niet erg en het staat je heel mooi! Zelfs op de foto ziet het er niet erg opvallend uit, terwijl je daar wel lacht!

Ik denk dat je je er teveel op focust.

:slightly_smiling_face:

Een goeie vriendin van me heeft dat ook en het staat juist heel leuk!

ik vind het helemaal niet lelijk.
mijn vriendin heeft het als ze eet, haha, dan propt ze haar hele mond vol en dan is het nog veel erger dan bij jou!