Hamsteropvang.

hoihoi.

ik wist niet of hier interesse naar was maar ik dacht laat ik het maar op girlscene zetten…

er is een hamster opvang in Drenthe voor als je niet meer voor je hamster kan zorgen en wil dat hij/zij een goed nieuw tehuis weer krijgt.

www.hamsteropvangcasper.webs.com
greetz

ze leven hooguit 1.5 jaar.

Idd. Hoop toch wel dat een mens die een hamstertje koopt dat kan opbrengen voor zo’n beestje.

ben je net te laat ermee, heb het vorig week verkocht :stuck_out_tongue:

Fout. Hamsters leven 2 tot 3 jaar. Als iemand na 3 maand er achterkomt dat hij/zij hem toch niet zo leuk vind of dat hij/zij denkt dat hij mischien ergens anders wel een beter leven heeft of om wat voor reden dan ook niet meer voor de hamster kan zorgen. Of stel dat iemand alerchisch is voor de hamster…

Maarja, was alleen een tip ofzo.

jammer dat het in drenthe is, ik heb er 2, en ze moeten allebei weg ö

Waar in de buurt woon je dan? Mischien valt iets te regelen.

denbosch/nijmegen

Ik den bosh kwam ik 2 a 3 maand geleden vaak… maar nu niet meer en k ben net weer in nijmegen geweest dus dat word hm ook niet xD

hoe kan je in godsnaam je huisdier weggeven of verkopen?:open_mouth: Dat doe je toch niet! Ik moet er niet aan denken dat er 1 van mijn cavia’s weggaat. Ik mis ze al als ik1 week op vakantie ben.

Ja… zo denk k er ook over. maarja zomige mensen blijkbaar niet. Ik had laatst ene hamster bij iemand opgehaald en die was volgens mij heel blij dat die er vanaf was ze wouden niet eens weten hoe ik hamster verzorgde of ik uberhaupt ooit hamster had gehad of er iets over wist en volgens mij maakte het ze ook niet oud ik wat voor kooi die kwam. ze hadden niet een een facking wieltje voor hm… (ja wel een maar daar kon die niet eens in)

ik kan ze moeilijk niet verzorgen omdat er geen tijd voor is.
nja eentje is van mij en eentje van me vriend,
en die staan dus bij hem thuis en daar is nooit iemand thuis, en ik kan moeilijk iedere dag voor die arme beestjes op en neer gaan rijden met me scooter.
ik vind het zieliger om ze dan zo te laten staan en blabla, in een hamsteropvang hebben ze het goed hoor ^^

ik probeer er wel zoveel mogelijk te zijn enzo, maar ze krijgen bijna geen aandacht enzo, ze krijgen wel gewoon eten en de kooi word optijd verschoon maarja ik vind het zielig als ze geen aandacht krijgen.

Iemand die ik ken had haar 2 cavia’s verkocht via marktplaats:S
en daarna had ze een hamster genomen.

waarm koopt ze daarna een hamster als ze al van dr cavias af wilde o.O
ahww gemeen.

Maar daar denk je dan toch over na voordat je zo’n diertje koopt? Ik bedoel, ik wil later ook huisdieren, maar niet als ik de hele dag weg ben. Je weet waar je voor kiest als je zo’n beestje koopt.

mensen moeten gewoon beter nadenken voordat ze een hamster cavia hond of wat dan ook kopen.

Tof dat je zo’n opvang hebt, vind ik echt goed! Ik zou 't zelf ook wel willen maar m’n ouders willen dat niet Ö, misschien later als ik op mezelf woon =D. Dan neem ik zowieso meer dieren. Hamsters, muizen en dat soort beesten zijn zoo leuk. Heb zelf een paar gerbils (=

ik vind het echt heel bijzonder dat zoveel mensen niet nadenken voordat ze zoon beestje nemen

heb wel een hond
maar leuk bijbaantje =D

Als je al die advertenties op marktplaats, speurder of wat dan ook ziet over mensen die hun hamste rniet meer hoeven of dr genoeg van hebben hem niet meer verzorgen of gewoon niet nadenken… En de meesten maakt het dan ook nog niet uit waar de hamster heen gaat… Dan heeft de hamster ook kans dat hij/zij eindigd als slangen voer.