Hamster voor 13 dagen missen..

hee, ik ga morgennacht op vakantie en ik heb een hamster en die moet ik vanavond dus wegbrengen naar mijn nicht…
Maar echt, ik kan niet zonder dat beestje, het klinkt heel raar, maar dat beestje is zó belangrijk voor mij.
Ik kan echt alles met haar en ze bijt echt nooit, slaapt in mijn vest enz enz…
Ook geef ik haar speciale dingen zoals pap, nootjes, yoghurt enzo.
Maar ze is nu bijna 2 en ik ben echt bang dat er iets met haar gebeurt als ik op vakantie ben… En als ik eraan denk dat ik haar vanavond al moet wegbrengen, word ik echt heel verdrietig enzo.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik vind het zelf namelijk heel vervelend…
Foto:

http://oi53.tinypic.com/nle9g5.jpg

http://oi56.tinypic.com/16bybso.jpg

ehm…
ze is pas 2 hoor? er gebeurd heus niets.

Wat eeen lieverddddd!!! Awhhhhhhh

Foto’s zijn overbodig :’)
Nou ja, vergeleken bij hoeveel huisdieren ik moest achterlaten is één hamster echt niets. Dus geniet van je vakantie, het zal vast wel goed gaan.

Schattig beestje heb je,
maar je hebt geen keus en ze zal in goeden handen zijn bij je nichtje.
zo’n hamster kan elk moment sterven en dat is een beetje onvoorspelbaar.
Verwen haar maar vandaag.

Als mensen hun ouders kunnen missen voor 2 weken, lijkt me dat een hamster ook wel moet lukken…

2 is nogal jong voor een hamster om dood te gaan hoor x’)

wat een cutieeeeee.

nou de vrouw waar ik haar had gekocht zei laatst dat ze hooguit anderhalf worden, en als ze 2 werd ik heel erg geluk had…

Hoe heb je zo’n band met je hamster kunnen krijgen, ik dacht dat die beesten overdag steeds slapen en 's nachts herrie maken.

Maarja, je kan er weinig aan doen. Misschien wat foto’s meenemen en afspreken om te skypen oid? Ik denk dat je het maar moet accepteren, want meenemen gaat niet.
Geef anders lekkere dingen en speelgoedjes mee, zodat ze die af en toe kan geven. Dan heb je toch het gevoel dat je iets voor het beestje doet, terwijl je weg bent.

Er gebeurd niks vreemds ofzo.
Als je voer\drinken krijgt is er niks aan de hand.

Ahww, wat een schatje!! Gewoon genieten van je vakantie idd, en niet teveel aan denken. Je hamster wordt echt wel goed verzorgd.

Ik wil haar niet bang maken hoor, maar mijn hamster van 2 is ook in de vakantie overleden. Maar hij zal echt niet gauw in die 13 dagen overlijden.

na, deze is overdag wakker en slaapt 's nachts haha

^ haha wat een geluk! Sterkte in ieder geval!

Als hij nu nog gezond is en je nicht er goed voor zorgt, zal hij in die 13 dagen wel niet overlijden. :slightly_smiling_face:
Probeer op vakantie zoveel mogelijk je gedachten te verzetten. Het is klote dat je hem moet missen, maar je went er wel aan.

whut o.o

Dankjewel <3

Hamsters worden inderdaad niet heel oud. Bij mij werden ze meestal 3 jaar. Maargoed, er kan altijd wel iets gebeuren, ook als je een kwartiertje weg bent dus wees niet te bang en geniet gewoon van je vakantie!

Aaaah wat een poepie! Maar er gebeurt vast niets hoor in die 13 dagen, als ze hem gewoon goed verzorgt!! Zou wel echt toeval zijn als die net in die daagjes overlijdt!