Hooi!
Ik denk dat dit het beste topic is om mijn vraag kwijt te kunnen, maar ik vroeg me af of iemand hier me kan helpen
Ik heb nu sinds kort een russische dwerghamster en heb er al zo veel geld in gestopt (oeps) omdat ik zo veel leuke dingetjes zag, maar door de hoeveelheid spulletjes die ik heb zou het hok wel heel vol worden haha. Nu kan je natuurlijk ook een rennetje plaatsen en daar een speel paradijs van maken, maar om nou ook weer iets van 15 euro neer te moeten leggen voor die ren…
Hebben jullie misschien ideeen hoe ik makkelijk een goede ren zelf zou kunnen maken? Of in ieder geval een ruimte waar ik haar lekker los kan laten rennen en spelen. Ook zou ik het heel leuk vinden als er ideetjes kwamen voor verdere speelgoedjes of klimmogelijkheden en dergelijke. (Zou je bij je idee misschien erbij willen zetten hoe je het maakt, waarmee en waar het materiaal voor wat voor prijsje te halen is?)
Eventuele andere hamstertipjes zijn ook altijd welkom!
In haar hok heb ik nu dus de bak en twee etages, bereikbaar met trappetjes. Ook heb ik een tupperware doosje gebruikt en die gevuld met chinchilla zand voor het zandbadderen. Verder staat er nog een huisje in waar ze zich lekker in verstopt (natuurlijk etensbakje en drinkflesje) en een wc-rol heb ik gevult met aan beide kanten wc papier en in het midden wat lekkers vertopt.
Alvast bedankt voor een reactie! (Foto’s ook heeel erg welkom natuurlijk )