hamster speelhok?

ik heb twee hamsters en ik speel regelmatig met ze, alleen (ookal zijn ze bejaard inmiddels) kruipen ze overal heen, in mn nek, over mn benen etc. ik laat ze ook weleens op mn kamer, maar dan kunnen ze achter mn bed vallen enzo dus moet ik ze goed in de gaten houden. ik had voor mn konijn een kleedje waar hij niet vanaf durfde (we hadden een gladde vloer) dus die bleef zitten, maar mijn hamsters zijn nergens bang voor haha. voor dat konijn had ik ook een buitenhok van gaas, zodat hij op t gras kon, maar gaas voor hamsters is niet slim, want ze kunnen er zo overheen klimmen. iemand een idee voor een hok achtig iets voor in mn kamer, en buiten op t gras?

Ik weet nog dat ik dingen van knex maakte (alleen kunne ze dat wel kapot bijten) en op m’n kamer bouwde ik met ouwe dozen en wcrollen :slightly_smiling_face:

hee goed idee! ik heb ook nog knex whaha

maar dan is mn probleem nog niet opgelost, want dan kunnen ze nog steeds wegrennen:P

heb je duplo? Dat zijn van die dikke blokken. die gebruik ik altijd om iets te bouwen :grinning:
x

nope, die heb ik een jaar geleden weg gedaan, maar t doet me wel denken aan een x dat ik een duplo huis ging bouwen voor mn hamsters.
ze gingen er samen in en toen hoorde je ze piepen en schreeuwen en toen zat er een gat in mn ene hamsters oortje… sindsdien is t gat nog steeds niet dicht en hebben ze een aparte kooi haha

ik laat myn hamsters ook heel vaak lopen , maar ze komen altyd wel weer terug.
ik zou zeggen ; probeer iets te maken , wat je bed afsluit , waardoor ze niet eronder kunnen kruipen of vallen. zoals gaas of prop er wol tussen.

maar ik weet niet hoe jou kamer eruit ziet , dus ik kan niet oordelen :grin:

zijn het twee hamsters uit hetzelfde nest?
(want dan kwam het alleen door de schrik!)
x

toen wij vroeger hamster hadden, bouwde ik altijd met bakstenen een doolhof xD maar je kan ook een hok kopen? wij hadden er een met buizen en penthouse enzo :'D