Hamster krijst?!

Ik heb sinds zaterdag een russische dwerghamster gekocht.
Hij slaapt dag en nacht zowat en ik heb hem nog niet eens zien eten of drinken. Vandaag haalde ik hem uit de kooi, maar het duurde even voordat ik hem in mn handen had:P eindelijk had ik m, na 5min sprong die uit mn handen. Daarna wil ik hem weer pakken en maakt die een krijsend geluid?!
Weet iemand wat dit betekend?

Ik denk dat die bang was?
haha wat zou jy doen als er ineenkeer een reus voor je staat die je wilt optillen xD
maar ef serieus, ik kan met niks beters komen dan dat ik denk dat die bang was.

Kloot, je moet hem echt niet gelijk na 2 dagen pakken, en vooral niet achter hem aan gaan met je hand als hij nog bang voor je is.
Je moet er voor zorgen dat hij eerst aan je went, dus ga er gewoon naast zitten en praat een beetje tegen hem.

idd…
en dan kan je ook met je hand in het hok hem aan je hand laten snuffelen maar nooit meteen oppakken waar hebben ze je dat geleerd?
ze moeten eerst wennen als wij jou in een nieuw huis zouden stoppen en je ziet niks en dan halen we je er uit dan zou jij ook gek worden
voor de duidelijk hamsters zien niks als het licht is

Ik denk - net als de anderen hier - dat 'ie gewoon bang was.
Laat 'm eerst even aan je wennen en ga niet met je hand door z’n kooi zweven om hem proberen te pakken.

ja,
die hamster is nog heel erg bang. en als ik heb begrepen dat het lang duurde voor dat je hem te pakken kreeg, (stribbelde hij tegen?) Dat is al iets dat je kan zien dat hij nog heel schuw is. ga eers voorzichtig in of bij de kooi, als hij gewoon rondloopt en laat je hand gewoon stil. zodat hij kan ruiken enzo. aai hem gewoon, en als je dit zo vaak mogelijk doet komt het vast wel goed.

ja ik heb al iets van 3 hamsters gehad. hehehe

ik heb iets van 6 of 7 hamsters gehad

En waarschijnlijk heb je hem in de dierenwinkel gekocht dus dan zijn ze altijd schuw en bang.

Het is nu toch wel duidelijk ? Alles word steeds herhaalt.

Je hoeft geen haatmail te sturen omdat je te bekrompen bent om tegen het woord kloot te kunnen…

Ik gaf toch advies.

mijn hamster deeed dat ook maar die deed dat alleen als die lag te slapen en ik te veel herrie maaktexD maar dat is niet hetzelfde als bij jou denk ik misschien bang omdat die nog niet aan je gewent is

http://www.bunnybunch.nl/…ieuwe-hamster-krijst.html

je kan der ook lokken met een zonnebloempit =D
dat vinden ze heerlijk