Hamster = Gone. Help?

Gisteren zette ik mijn hamster met z’n kooi op het gras buiten,
ik had het trappetje voor de ingang neergezet.
Ik ging even naar binnen en toen ik terugkwam had hij het trappetje opzij geduwd, hij was dus ontsnapt. Sindsdien is hij weg.
Vanochtend had ik de wekker gezet om 5 uur om te kijken of hij al weer terug was in zijn kooi. (Die had ik buiten laten staan). Hij was er niet in, maar er was wel een afdruk in een grote hoop zaagsel. Ik denk dus dat hij er wel in is geweest en daarnaa weer weg is gegaan. Ik heb hem nog steeds niet. Vannacht ga ik de wekker zetten om 3 uur, dan ga ik naar buiten, 5 uur, 7 uur en 9 uur.
Weten jullie misschien wat advies, dat hamsters misschien goede verstop-plekken in de struiken hebben, dat ze ergens graag gaan zitten en in de nacht naar hun eigen geur gaan zoeken, dat hij weer naar zijn hok gaat ofzo? Ik ben echt radeloos. :frowning_face:

xxx

Ik denk dat er niet veel is wat je kunt doen, alleen hopen dat hij/zij zich bedenkt en terug komt.

Nouja hij zal wel zijn waar het warm is, voor mijn hamster had ik toen van dat roze watje-achtige spul waar hij altijd een nestje van maakte. Misschien als je dat hebt dat je daar een stapel van neer kan leggen?
Wij hebben wel een tam konijn gevangen laatst in onze tuin en die is ondertussen weer bij de eigenaars :'3

^^ Watjes-achtig spul? Daar stikken ze toch in?
Maarja, ik heb al superveel eten rond het hok neergelegd.
En ik weet bijna zeker dat ze gisternacht in het hok is geweest.
Ik ga dus zeker vannacht een paar keer kijken :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je inderdaad niet veel meer kunt doen, ik hoop voor je dat je hem terug krijgt! succes!

Oke ik moest lachen toen ik de naam van dit topic las (sorry!)

Misschien kan je de buren even inlichten en gaan zoeken? En inderdaad 's nachts even kijken en wat eten neerleggen etc.

Ik hoop voor je dat je hem/haar vind!

Val met eten, maar dat heb je al. Ik hoop dat je 'm nog terug vind. :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad proberen te lokken met eten/drinken. && hopen dat die dan wel blijft. In ieder geval succes met het terug vinden van je hamster!

Ik wil niet gemeen doen, maar ik denk dat -ie al weg/dood is. Zulke kleine diertjes redden het vrijwel nooit op straat.

dat kan ook een rat geweest zijn meis, sorry.

Mwoah, dat lijkt me dus het echt een van de ergste dingen die je kan overkomen; je huisdier kwijtraken:|!
Hopelijk voor jou vind je hem nog terug, al denk ik dat de kans klein is…

Ik denk dat er niet veel meer te doen is dan een slaapzak voor zijn kooi stallen en hopen dat hij terugkomt.
Klinkt misschien een beetje bot, maar meer kan je niet doen.
Ik hoop echt voor je dat je hem terug vindt!

hahaha sorry ik lach me hier kapot. Ik heb het namelijk zelf ook meegemaakt met mijn hamster ;p en die was toen achter de wasmachine op de badkamer beland. we hadden het ontdekt aangezien er een spoor was van het wc papier richting de wasmachine:naughty:

Bedankt iedereen voor jullie hulp!
Ik zou 15 minuten geleden naar bed gaan,
toen dacht ik; Oke. Nog 1 keer buiten kijken of ik hem kan vinden.
Ik superstil, zaklamp nog niet aan, ik in 1 keer de zaklamp op de kooi schijnen.
Zit hij in het molentje! Ik ben superblij, ik heb hem weer binnen.
Superbedankt voor jullie hulp.

xxx

Fijn dat je hem weer hebt!

Slotje :33

AAAAAAAH SUPER:D:D:D
nou kan ik happy gaan slapenXD.
Ik zou hem nu wel echt helemaal gaan doodknuffelen:P.

haha, ik heb een keer een hamster gevonden op straat x]

Aaah wat fijn dat het nog goed gekomen is =D

Niet alleen op topic, ook slotje op z’n buitenkooitje voortaan xP… Maar inderdaad, fijn dattie weer terug is!

mooi dat je hem weer hebt!
mr als ik jou was zou ik hem niet meer mee naar buiten nemen:P