hamster aanschaffen

hey, ik wil een hamstertje aanschaffen want ik zit vaak alleen en ik vind ze super cute.
weet iemand een site waar ik ze goedkoop of gratis kan afhalen , het liefst in Tilburg of omgeving

marktplaats heb ik al gekeken en daar staan alleen hamsters buiten noord brabant :frowning_face:

Je kan even langs een dierenwinkel gaan?

Hamsters zijn sowieso al heel goedkoop, ik zou even langs de dierenwinkel gaan

logisch maar ik zoek site’s

Waarom niet bij de dierenwinkel?

Waarom moet het persé via internet dan?

bij dierenwinkel ben ik al geweest en daar is niet wat ik precies zoek

hoeft niet persee hoor, :wink:

maar heeft iemand een site?

‘‘weet iemand een site waar ik ze afkan halen?’’ AHAHAHAHA

zijn er niet meer dierenwinkels dan 1? Een hamster bestel je meestal niet op internet… gewoon lekker afhalen in een winkel dus. Of wil je een bepaald ras?

http://www.doct.nl/ Het plaatselijke dierenasiel? Daar komen genoeg dieren terecht die eerst superschattig waren maar daar gedumpt worden omdat het toch teveel verantwoordelijkheid blijkt te zijn.

www.hamsteraanhuis.nl

Nee grapje, wat hebben ze bij de dierenwinkel niet wat je zoekt?

Besef je wel dat de meeste hamsters echt niet ‘super cute’ zijn :’)

Je moet even op het hamsterforum kijken. (:
Weet je al wat voor hamster je wilt? Syrische hamsters hebben een grotere kooi nodig dan bijvoorbeeld een Russische dwerghamster. Let alsjeblieft op de grootte van de kooi en koop de kooi NIET in de dierenwinkel, maar kijk even op internet (en vooral op het hamsterforum).

Op het hamsterforum staan ook vaak nestjes en dan krijg je geen zielige fokdieren zoals uit de dierenwinkel.
Kies voor kwaliteit, zowel bij de hamster als zijn kooi, voer, etc. Als je ‘‘lekker weinig geld’’ aan je dieren wil uitgeven, dan moet je geen dieren houden. (;

(Woon je trouwens in Tilburg? Grappig, ik ook. Ik heb al sinds mijn 5e hamsters trouwens! :] )

Oja, kijk even op deze website! http://www.dehamster.nl/

in een tuincentrum hebben ze ook hamstertjes. en idd, wat eksterr zegt.

Speciaal mijn wachtwoord weer opgezocht om iets over het HF te posten, doet Eksterrr het voor me. Tof, dat wilde ik ook zeggen. :slightly_smiling_face:

titel niet in hoofdletters.

is het wel zo slim om een nachtdier aan te schaffen als je zo slecht slaapt? -je andere topic-
want die beesten kunnen je echt uren wakker houden…

Hamsters zijn nou niet de meest gezellige gezelschaps dieren voor als je alleen bent…

hamtaro.
Sorry meid, de meeste hamsters haal je in de winkel. En ik zie op marktplaats al genoeg in jou omgeving hoor.