Ik heb vanochtend geprobeerd om mijn wenkbrauwharen iets korter te knippen. Ik deed verkeerd en nu is mijn hlave wenkbrauw er af. Weer iemand hoe lang het duurt voordat het weer is aangegroeid?
bijtekenen, wenkbrauw potlood kopen van de hema of poeder… en dan maar wachten… gelukkig heb je ze alleen maar geknipt en dan groeien ze weer redelijk snel terug!
Geen idee eigenlijk, als je ze epileert hoelang blijven de haartjes dan weg? Maar nu moet je ze gewoon even bijtekenen.
ik had het zelfde probleem dat was ongeveer binnen 2/3 maanden een beetje weg maar het ligt er een beetje aan hoe snel jou haar groeit…
Laatst was er ook iemand met dit probleem, misschien kan je in dat topic kijken -tenzij het al verwijdert is maar dat weet ik niet.
hey meis ja dat is afwachten natuurlijk…
idd je kunt het bijtekenen. maar wat ik ook aanraad is dat als je een pony hebt je hem er een beetje overheen kunt laten vallen gewoon je pony zo kammen en haarlak erin… et voila!
succes
Dankjewel (;, als ik mijn wenkbrauwen pileer groeit het al binnen een week terug. Dat is het al 3 mm of zo. Dus ik denk dat het wel snel terug groeit?
mij haar groeit echt heel snel, als ik het epileer dan groeien ze al binnen 4 dagen, ik zou niet weten hoelang alles weer bijgroeit in het algemeen.
Foto? :"D
@Proximity hahaa nee
hahahhaha
ot;
Idd bijtekenen zoals de rest al zei,
verder zal het vrij snel weer zijn aangegroeid!
haar groeit ongeveer 1.3 cm in de maand,
aangezien een wenkbrauwhaar niet zo lang is, een haar sneller terugkomt als je het er af knipt/scheert en je het (waarschijnlijk) niet tot je huid heb afgeknipt
zou ik rekenen op ongeveer 2/3 weken?
Verder durf ik nu niet meer mijn wenkbrauw bij te knippen haha!
Dat duurt wel even voordat het terug is.
Ik zeg; bijtekenen met poeder. Ziet er natuurlijker uit dan met potlood.
btw: waaaaarom de fuck knip je in je wenkbrauw, haha