Halloweenfeestje?

hee,
zaterdag is er bij een vriendin van mij een feestje, en we moeten allemaal verkleedkomen als iets wat met halloween te maken heeft?
heeft iemand een goedkoop/makkelijk idee?

ga als Lady gaga!
of als jezelf maar dan 80 jaar ouder

een pompoenpakje :grinning:
neegrapje.
ehm ik heb ook een halloweenfeestje en ik kom gewoon in het zwart en maak smokeyeyes haha :stuck_out_tongue: .

doe wel iets moois, anders kom je daar aan als een heks (denk meangirls) en kijkt iedereen raar op, hahaha. ik denk altijd aan zo’n leren pakje met kattenoortjes. of ga als prinses.

aha dankjewel voor jullie tips!

http://www.polyvore.com/cgi/img-set?.out=jpg&id=ElNh8fk23hGZdPlr9gxfDg&size=l

whaha… nog meer tips? ; )

Ik ging als Duits biermeisje, heb dinsdag zelf een halloween party gegeven :grinning:
ja het was geen halloween dinsdag, maar het kwam niet uit anders qua data :stuck_out_tongue:

http://94.100.118.215/1143350001-1143400000/1143395701-1143395800/1143395780_5_G3qK.jpeg

De rest ging als roodkapje, opblaas Kenny, james bond, alice in wonderland, duivel, hippie, rapist, vieze italiaan, kerstman, charlie’s angels … zo ongeveer :grinning: !
Succes ^^

dankje! k denk dat k een soort van alice in wonderland meisje word ; )

Waar komt het in hemelsnaam vandaan trouwens dat je niet meer eng verkleed hoeft naar halloweenpartys? Dat is toch juist het leuke ervan of heb ik iets gemist? Ik bedoel het niet lullig hoor, maar wat heeft een Duits biermeisje met halloween te maken…? :face_with_raised_eyebrow:

whaha… k heb geen idee, maar als je verkleed bent, dan ben je vaak ook al halloweenachtig ;d
als je er eng uit ziet, ben je wel grappiger (a).

Niks, als je naar Amerika kijkt gaat ook niemand eng verkleed hoor :stuck_out_tongue:
Dat was ook niet de bedoeling van ons feest

Hm. Ik zie het een beetje als met Kerst verkleed gaan als tuinman ofzo.

Maaar goed OT: Ik vond pompoenpak nog neit eens zo’n slecht idee :stuck_out_tongue:

Die opblaas Kenny is geniaal hahahaha :'DD

uup!!