Halloween

Ik vraag me af of jullie iets gaan doen met halloween ?
En zo ja, wat ga je doen ?

Walibi!

Helemaal niks xD ik haat halloween x]

Waarschijnlijk naar een feest van een vriendin. Als dat niet het geval is is er ook nog een feest in een kroeg in mijn eigen stad :slightly_smiling_face:

Hoezo ga je iets doen? No offence, maar dat word hier niet zo gevierd als in de US. Daar heb je clubs die tot s’morgensvroeg open zijn waar je alleen verkleed binnenkomt. Dat hebben wij dus met carnaval, niet met halloween.

Niks. :’)

het word idd niet echt gevierd in Nederland, vind ik wel jammer. Helemaal niet in het dorp waar 95% zwaar christelijk is.

@StepHhaniE

…sinds wanneer moet je uitleggen waarom je feest viert? Het is leuk, that’s why.

Ik vier het niet, maar op school is er wel een halloween feest xD

poelderfestivallllllllll!

Ik geef zelf met vriendinnen een halloween feest ( weet alleen nog niet hoe ik ga ! ) Carnaval word hier niet gevierd, Halloween een beetje.

:slightly_smiling_face: ik heb een halloween party bij een vriendin, costumes only. en daarna gaan we nog even stappen :slightly_smiling_face:
&WTF @Stephanie, dat hebben wij met carnaval… in het noorden is geen carnaval… dus wanneer mogen wij dat dan “officieel”?? juistem met halloween (A)

@^ hebben jullie dan kroegen en clubs die met halloween tot vroeg in de ochtend open zijn waar je alleen verkleed mag binnenkomen? In het noorden ja? En dan bedoel ik niet bij een vriendin thuis feesten, wat ook heel leuk kan zijn. Maarja, in amerika is het wel een officieele feestdag en daar hebben ze het al maanden van te voren over… dat zie ik hier niet.

Doe niet zo moeilijk xD Als jij verkleed wilt uitgaan en huis versieren, dan mag dat.

Ik ga denk ik gewoon uit.

Ik geef een halloween feest! het wordt super leuk hhaha

Ik doe nooit wat op halloween.

jahjah… @STephaniE: maargoed jij zegt het zo alsof wij niet het recht hebben om halloween te vieren en dat alleen carnaval (wat ik echt eenboerenlullefeestvind… beetje bier drinken en log doen, nee dankje… ja dat is hier zo…) en het een feestdag is die UITSLUITEND in amerika gevierd mag worden. en dat is NIET zo…
Maarja nee wij hebben geen clubs waar je alleen verkleed naar binnen mag… helaas, maarja we hebben ook alleen een cafe/bar/ding en een club/cafe dus echte discotheek of club niet… en ik heb het er hier ook echt al maanden van te voren over met mijn vrienden dusjah… misschien leven wij wel volgens amerikaanse normen ofzo…
(sorry voor dit hele verhaal)

ik wil heel graag naar walibi!

walibi lijkt me ook echt super, alleen het is te ver weg van mij :frowning_face: