Halloween!

Oke, ik baal er dus echt hard van dat er hier in Nederland relatief weinig aan Halloween wordt gedaan, ik ben gek op halloween. Kijk hoe vet dat altijd is in Amerika. En ik baal dus nog harder dit jaar want vorig jaar ben ik naar de Double Bills Halloween Night geweest in de Pathé (draaien 2/3 van de nieuwste horrorfilms achter elkaar) maar dat is dus dit jaar niet in Eindhoven, alleen in Amsterdam… :rage:

Wie woont er in brabant (liefst omgeving Eindhoven) en weet wat leuks te doen met halloween?

Iets van halloween hapjes maken en horror films kijken, er komt vast wel wat op tv :grinning:

Naar Walibi gaan? (:
Met die frightnights, weet niet of dat dichtbij is maar oké
Succes x

Ik vind het ook jammer haha. Noem me kinderachtig, ik zou zo graag eens trick or treaten ookal ben ik 18 haha

Wat ben ik toch blij dat er niks aan Halloween word gedaan hier.

Maar in het Engels klinkt het ook beter :"D

Snoep of je leven !

hahahhaa oh ja ik vind dat dus ook echt vet, trick or treaten. Heb het nog gedaan toen ik 17 was ofzo, mensen zeggen: ‘Is dat niet alleen in Amerika?’ Dat bedoel ik dus.

Hm ja Walibi vind ik echt heel duur. En het is ver weg, ik heb al gekeken op Marktplaats voor die kaartjes maar die vliegen er echt uit en ik heb niet zoveel geld. Ik zou er wel heel graag heen willen!

Jaa klopt en je kan altijd films downloaden. Maar het punt is meer van ik wil ergens heen, haha. Wel leuk idee hoor, dat is mijn alternatief!

Vakantieveilingen. Rond de 40 / 45 euro, heb je 2 kaartjes.

En waarom dan?

Fright night lijkt me ZO eng, dat durf ik echt niet hahaha

Maar wel heeeeel vet!

Jaa horrorfilms x)

Jaa hahah

Oh nou we gaan waarschijnlijk gewoon lekkere hapjes maken en dan 's avonds naar Insidious 2, die moeten we echt zien en hij draait toevallig op halloween. :bowing_man:

Vorig jaar ben ik naar Lisse geweest; the haunted castle, dat was echt heel leuk. Jammer genoeg gaat het dit jaar hem niet worden, maar halloween is echt supergaaf. Maar dat kan ik zeker aanrader, verder worden er in Limburg ook vaak griezeltochten door de grotten gehouden. Ik weet natuurlijk niet hoever dat bij jou vandaan is, maar misschien is het een idee?

Jaaaa Lisse, dat heb ik ook bekeken, maar ik vind het toch een beetje ver weg. Oh die griezeltochten lijken me wel leuk, maar er is een probleempje: ik ben claustrofobisch, haha dus zo’n haunted house vind ik wel vet maar die grotten dan wordt het voor mij echt Halloween, maar niet op een leuke manier! Maar dank je wel voor je ideetjes!

Balen he! Ik zou het echt een keer willen vieren en dan wel the american way.

Op zich is er weinig te doen, maar wat denk je van zelf initiatief nemen. Toen ik 9 jaar was(zo’n 15 jaar geleden) heb ik een clubje opgericht waarmee wij zelf tijdens Halloween de huizen langs gingen, dit hebben wij jaren volgehouden en sindsdien is dat een beetje op gang gekomen hier in de wijk. Een collega van mij heeft zelf een spooktocht georganiseerd in zijn wijk. Je kan zelf toch ook iets organiseren, een Halloween-feest bijvoorbeeld. Iedereen komt verkleed en de gasten nemen zelf wat griezelige snacks mee dan hoef jij alleen voor de locatie en muziek te zorgen.