Halloween !

Hebben jullie soms leuke ideetjes voor halloween ?
Iets dat ik kan maken ofzo?
alvast bedankt ! :slightly_smiling_face:

Als je nu nog helemaal moet beginnen zou ik als ik jou was in m’n kast kijken wat er al hangt en wat geschikt is om zonder al te veel aanpassingen jezelf leuk mee te kunnen verkleden.
Begin volgend jaar wat eerder met je kostuum, niet pas 4 dagen van tevoren. Een goed kostuum kost namelijk echt veel meer tijd.

Je make-up kun je in het andere topic waarschijnlijk wel leuke ideetjes voor vinden.

't Hoeft niet per definitie een kostuum te zijn. Kan ook decoratie materiaal zijn voor in een kamer. Is niet echt duidelijk wat de TS wilt. :wink:

Ik zat al gelijk aan kleding te denken.

Maar in dat geval… Ga op zoek naar griezelige hapjes die je kan maken om met je vrienden op te eten onder het genot van een leuke film die bij Halloween past.

ik vind 4 dagen best oke

Snap ik, haha. Ik ben ook helemaal van de kostuums weg, maar ook het voedsel en de decoratie. Ik hou van Halloween, wil ooit een kostuum gaan maken zelf.

Als je verder geen andere bezigheden hebt kun je in 4 dagen een kostuum maken, maar ik heb zo het idee dat de TS wel meer te doen heeft :wink:.

Ik heb niks met Halloween, heb het een keer geprobeerd, maar is niks voor mij. Ik ben meer een Sinterklaasmens.
Wil wel een keer naar zo’n fantasy fair, maar ik zou niet weten wie ik dan mee zal nemen en ik ben niet zo goed met de naaimachine (en niet verkleed gaan lijkt me ook niet leuk).