Halloween feest

Hello !
Ik wil heb al een paar jaar geen verjaardags feestje gegeven en wilde daarom nu een feestje geven. Alleen heb ik geen reden daarvoor, ik ben pas in Maart jarig dus dat komt echt heel dom over om dan nu al een verjaardags feestje te geven. Vandaar dat ik had bedacht een Halloween feest te geven… maar nou vraag ik me af wat doe je met zo’n feest ? Kijk alleen een film kijken vind ik zo saaai.
Mijn moeder had al bedacht om buiten een vuurkorf te plaatsen en dat soort dingentjes … maar wat nog meer ? We zijn ook niet rijk ofzo dus een zaal afhuren met allemaal ingehuurde spoken wordt hem ook niet. Hebben jullie nog super gave ideeen ?

-.-’
Verplicht iedereen verkleed laten komen, fix een spooktocht met de buurmannen/buurjongens en je pa ofzo. en verder gewoon een vuurkorf is wel gezellig hoor. je kan een enge film doen maar er zijn altijd mensen die dat eng vinden en echt neit willen zien. dus das dan wel minder.
Ow en leuk je feestlocatie aankleden in halloween spul, bij de action heb je wel spinrag met spinnetjes en pompoenlampjes van de xsenos ofzo… ow en je kan ook nog zo’n ding uit SAW neerzetten (moet je zelf even maken) achja genoeg inspi denk ik zo

Je laat iedereen een speciaal halloween gerecht maken om mee te nemen, en je gaat eerst een enge film kijken en die gerechtjes opeten (bijv. de film Halloween, die is echt eng, dus niet eentje die niet eng is). en daarna ga je buiten rondlopen.
Dat is enger als je denkt, zeker als je opsplitst in kleine groepjes.
Dat lijkt mij tenminste wel leuk, misschien is het niks voor jou/jullie.

ik geef ook altijd een verjaardagsfeestje 10 maanden te laat hoor, kan best haha

site van seventeen met zoekfunctie halloween, staat ook vanalles op

oooeww leuk, dat heb ik vroeger ook gedaan. Heel vroeger, dus dat was ‘spinnen’-happen en griezelgrot-spelletjes. Hahah, heb je niets aan dus, maar misschien is dit wat:

• weerwolven van wakkerdam (ja, dat raad ik gewoon voor elk feestje aan. :stuck_out_tongue: niet per se eng, maar je kunt het zo eng maken als je wil natuurlijk.)
  • enge (zogenaamd waargebeurde) verhalen vertellen natuurlijk
  • geesten ‘oproepen’ (schijn je echt mee uit te moeten kijken, maar het past wel mooi in jouw thema :stuck_out_tongue: )
  • iedereen vragen verkleed te komen natuurlijk

Oh oh oh en dit soort dingen maken:

http://www.apartmenttherapy.com/uimages/kitchen/2008_10_29-Halloween.jpg

(das chocolademousse hè.)

ik zou niet zo je telefoon nummer op internet zetten…

wow ik zou echt niet zo je adress en telefoonnr. op internet zetten… :S nu kunnen allerelei enge mannetjes jullie vinden want ze weten hoe laat en waar je zit + iedereen kan je bellen

ik denk niet dat het zo’n slim idee is om je uitnodiging hier te plaatsen met je 06 erbij…

Ja idd, maar dan wordt het een echt goed griezelfeest :grin:

super gave ideeën!
op internet vind je veel ‘heksen feestjes’ voor kinderen tot 11 jaar ofzo…
en dit moet niet echtr een kinderfeestje worden maar een party ! :grinning:

IK WIL OOK EEN HALLOWEENFEEST GEVEN!
hhaha
ik ga denk ik binnen in de woonkamer, gewoon een beetje versieren, evt. deuren naar buiten open met vuurkorven enz. en wat muziek denk ik

o en iedereen verkleedt natuurlijk!

haha als je verkleed gaat zou ik trouwens wel nu al beginnen met je kostuum… (als je zelf gaat maken) en anders wel al over na gaan denken want ik heb vorig jaar al gehad dat ik last minute iets moest bedenken XD
ben dit jaar dus maar wat eerder begonnen (A)

upje voor jou, want ik vind dit een leuk topic :tipping_hand_man: