Hallo ik heb een snor. =)

Oke die titel is om aandacht te trekken.

Ik heb niet echt een snor maar een ‘schaduw snor.’
Als ik felle lipgloss wil dragen(denk aan: rood) lijkt het alsof ik een snor heb.Het huid boven me bovenlip is dan helemaal zwart.Bij lichte kleuren valt het minder op.
Ik heb een licht getinte huid zoiets

http://i40.tinypic.com/2po4a47.jpg

Op die plaatje zie je het ook een beetje.

Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?Want ik wil ook rode lippenstift dragen :slightly_smiling_face:.

Kun je de huid bij je bovenlip dan niet wat lichter maken met foundation/concealer als je je lippenstift ophebt?

Misschien harsen ofzo. Of is het echt je bovenlip zelf?

Het valt dan meer op vind ik…En mijn huid droogt snel op.Dan krijg ik die witte schilferige dingen erop.Ziet er ook niet uit

Ik heb geen haartjes op me bovenlip.Het is echt me bovenlip zelf.

Oohh, dat heb ik ook! Het zijn geen haartjes maar de huid erboven is donker! Dat heb ik dus ook, echt irritant

Je kunt wat (eventueel lichter dan je eigen huidskleur) concleaner aanbrengen boven je lip. Verder is er niet zoveel aan te doen, waarschijnlijk.

Je kunt wat (eventueel lichter dan je eigen huidskleur) concleaner aanbrengen boven je lip. Verder is er niet zoveel aan te doen, waarschijnlijk.

misschien iets van citroen sap erop proberen, ik weet het niet echt eigenlijk…

Of ontkleuringscrème of zoiets, dat bestaat geloof ik ook. En dat smeer je dan alleen op je bovenlip (:

Dit vond ik ook nog:
http://vietskin.com/nl/lip-care/dark-upper-lip/

Honing + citroen samen mengen en dat aanbrengen op je bovenlip.

^
Citroen bleekt namelijk. En honing verzacht het huid zegmaar, zodat je bovenlip niet utdroogt.
Duurt wel een paar weken voordat je resultaat ziet. Maar je kunt het nog altijd proberen he!

scheer je ‘snor’

volgens mij zijn daar youtube filmpjes over, Moet je even zoeken!

c’’’: Als je het scheert dan komt het nog harder terug. Dan krijg je echt een snor xD
Maar er stond al dat ze geen haartjes op haar bovenlip heeft.

Ik heb dit ook alleen dan met lipgloss ._.

Sommige mensen hier kunnen echt niet lezen, ze heeft alleen een schaduw geen haartjes.

Heb geen tips verder sorry.

Tsjong heale hinne

?

Ze zegt toch dat ze geen snor heeft…