Halflang haar tips

Suzanne
1 berichten
Lid sinds August 2010

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Hoi,

Ik heb een tijdje geleden chemo’s gehad, waardoor je haren dus uitvallen.
Ik was daar echt kappot van.
Nu heb ik weer halflang haar, dat net m’n schouder raakt.
En ik ben er super blij mee.
Maar ik heb altijd lang haar gehad.
Vlechten, opgestoken, een x los, een staart, kem in etc.
Maar met halflang haar gaat dat nog niet zo makkelijk.

Heeft iemand leuke tips om wat leuks met halflang haar te doen ?
Super bedankt!

Baiibaii.

ik weet niet wat je precies onder halflang haar verstaat. Tot op je schouders?
Ik heb het net over mijn schouders en ik heb het meestal los of in een staartje. Voor de rest vlecht ik het we eens maar ik heb heel veel laagjes dus dat kan ik niet xD Je kan natuurlijk ook gewoon een rommelig knotje in doen :’) Naja, dit is niet echt heel hulpvol ofzo, maja xD

Sterkte nog!

Met halflang haar kan je best al veel doen hoor!
knotje, hoge staart, vlecht, of een leuk clipje in doen.
Haarband vind ik ook heel leuk!
liefs.

Wacht ik zal wel een foto invoegen. :wink:
Kan je zie hoe lang 't is…

http://www.facebook.com/album.php?aid=18798&id=100001288993160&saved#!/photo.php?pid=97211&id=100001288993160&ref=album

Oh meid! Dat is echt een van mijn ergste nachtmerries… Heb je een pruik gekocht?

Je kan altijd extensions nemen. Halflang haar is rot omdat je er idd niet al te veel mee kan doen, buiten geduld hebben.

+
Je haar met 2 plukjes naar achteren doen en dan heb je op je achterhoofd zo’n staartje? Als je begrijpt wat ik bedoel?

Ja, ik heb een pruik gehad.
Dat is gelukkig niet meer nodig.
Maar het was idd en nachtmerrie! :frowning_face:
Extensions zijn bestwel duur, en je ziet het toch altijd zitten…

Ik heb er niet zo’n ervaring mee, maar je hebt best meiden die er zelfs voor kunnen zorgen dat clip ins niet opvallen. En je kan het bij de kapper laten doen, maar dat is natuurlijk wel een kostelijk grapje. Maar misschien willen je ouders dat wel betalen, als cadeautje voor alles wat je hebt moeten doormaken?

ik heb ook halflang haar, echt irritant
maar je kan het in een staart, knot,vlecht, visgraatvlecht doen
als je een pony hebt die weg doen met een speldje ofzo
en anders met een clip de bovenste helft van je haar zegmaar vast
of al je haar in zo’n clip, is ook best leuk.
of je haar stijlen/ krullen

Halflang haar is echt niet vervelend hoor! Alleen zijn laagjes je wel af te raden omdat je er dan niet zoveel mee kan.
Maar verder een knotje, uitgezakt staartje, aan een kant een plukje haar naar achteren met een clipje, een klein vlechtje voorin en dan dan vlechtje in een knot doen. Zoek gewoon eens op iinternet foto’s van sterren op en je ziet allemaal leuke dingen :wink:

Sterkte nog!

ik heb ook halflang haar heel vervelend!
maar ja, heel veel sterkte nog! :couple_with_heart_woman_man:

je kan clip in extensions nemen ! dat kan je op veel plaatsen kopen en anders via ebay best goedkoop bestellen.
als je die in de goede kleur neemt zie je ze helemaal niet.
ik heb ook halflang haar en t is gewoon een kutlengte waar je niet veel mee kan als je t wil laten groeien.

oh ik zie nu pas dat het een oud topic is :’)