half turks

okay. hoi. ik ben dus half turks maar ben gewoon al me hele leven blond en alles en lijk niet op een buitenlander. aan de ene kant een voordeel aan de andere kant vind ik het echt -pieeeep- (’: als je het zegt zegt iedereen; oh ja dat zie je niet. zo irritant. en ik baal er best van :frowning_face: &nu probeer ik turks te leren maarja, leer jezelf dat maar eensxD
maargoed. dat moest eruit want het irriteert me >.<

ik snap het probleem niet zo?
je bent toch gewoon zoals je bent? niks mis mee!
mocht je je er zo aan ergeren, verf je haar zwart?

Je moet er niet teveel aan denken joh
Ik ken een jongen die ook half turks is, lijkt er ook helemaal niet op en vooral zijn ogen niet, superblauw! En ook hij kan haast geen woord Turks spreken.
Vraag aan je vader of moeder( die turks is) om je wat woorden te leren en ook aan nichtjes of neefjes.
Verder zou je ook van vrienden turkse woorden en zinnen kunnen leren.

Eh ik ben ook halfturks. Heb dan wel bruin haar, maar als ik het zeg kijken ze me ook aan van ‘jatoch jij wel’

Nou, verf je haar donker of met henna meid.

lolz

Nou dat lijkt me ook niet fijn hoor, net alsof mensen je niet serieus nemen.

ik zou gewoon niks aan jezelf veranderen

Ik ben 100% turks haha (:

Aaw ik snap je wel hoor :wink: Ik ken ook een meisje, half-surinaams, maar ze heeft blond haar en blanke huid, en dan zie je het echt niet! Behalve als je goed kijkt naar de gelaatstrekken.

Ik ben ook halfbloedje, maar ben gewoon lichtdonker. Ik ken ook een meisje die is Marokkaans/Nederlands, en dan zie je ook niet dat ze Marokkaans is, maar een 100% Nederlands meisje ofzo.

En die reacties van mensen…kan ik mij voorstellen, omdat je er dan niet Turks uitziet en dat ze denken “huh?! maar je ziet er zo Nederlands uit! heb ik nooit geweten”.

Ik ben indo voor 12,5%. Bij mijn broertje zie je het supergoed, hij is getint en heeft bijna zwart haar.
Ik heb een hele lichte huid en licht haar, mensen zien het aan mij ook niet.
Maar ik maak me er niet zo druk om. Er werd vorig jaar wel aan me gevraagd of ik turks was, wtf, hoe komen ze daarbij?

wees blij dat je niet op een turk lijkt :wink:

wat is dat nou weer voor reactie? als je niks zinnigs te zeggen hebt kun je beter je mond houden

BITCH PLEASE.

Doe ff normaal wil je.

Alsof het slecht is om op een turk te lijken…

Ik word ‘uitgescholden’ door de indonesische kant van mijn familie omdat ik niet donker ben, niet echt spleetogen heb en juist wel lang ben.
Uitschelden niet echt, maar ze noemen me niet bij mijn echte naam maar bij een indonesische naam die iets als ‘mislukte/blanke indo’ betekent :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik kan er niet mee zitten, en ik denk niet dat het jou helpt als je turks leert, dat kunnen nederlandse mensen namelijk ook gewoon en je uiterlijk blijft hetzelfde.
Zolang jij maar weet dat je daar vandaan komt en er trots op bent is het toch goed? (:

Boeiend joh… Sommige mensen denken dat ik Portugees/Spaans/Iranees ben, maar dat ben ik echt he-le-maal niet :’)

Same (:

moet jij opassen wie je een bitch noemt!!
als je zon topic aanmaakt kan je eerlijke meningen verwachten. die van mij was oprecht