Half lange, paarse broek.

[i]
Ik heb ooit is een half lange, paarse broek gekocht, het lijkt een beetje op dit:

http://img62.imageshack.us/img62/896/verwijderen.jpg

Maar wat paarsachtiger. Maar ik weet niet zo goed wat voor kleur shirtje/topje ik erbij kan dragen. Ik vind een topje met een print wel leuk, maar dat is denk ik iets te opvallend.[/i]

wit of zwart shirtje, leuke armbandje + ketting er by ofzo.
all strars of vans. ik heb ook z’n broek en ik doe het altijd zo, haha

Ik zou zo’n broek niet hebben gekocht, maar daarvoor maak je dit topic niet aan.

Gewoon een wit shirtje met een print erop. Of een zwart of grijs shirtje.

ik zou geen print doen dat is een beetje té veel kleur
misschien he je een beetje een half lang blouseje in de kleur grijs zwart of wit.

grijs zwart of wit staat wel het beste bij die kleur denk. Want met zo een broek worden felle kleuren too much

ik ben niet zo lang dus een half lange broek maakt mijn benen al korter, met een half lange blouse lijk ik nog kleiner dus dat doe ik denk ik niet. ik vind met all stars wel heel leuk. Dank jullie voor de reacties :slightly_smiling_face:

Hij is leuuk! :grinning:

up :flushed:

Daarvoor maak ik júíst dit topic aan, omdat het een miskoop is.

een wit hoog bloesje met elastiek onderaan ofzoo… ?? of een shirt in licht pastel:blauw… succes xx.

Rol je broekspijpen 1 keer om. Draag er sexy hoge hakken onder (open geen pumps). Wit beetje wijd wit shirtje eronder.

zoals Shabnam zegt

ik zal hem ritueel verbranden

Maar oke ontopic. Ja een wit los shirt denk ik, je kan er eigenlijk niet zo veel speciaals mee. misschien sieraden in die kleur of zilver. iig niet teveel want dan word het over de top

In ieder geval NIET, met een zilver achtig hoerig truitje met diamanten in alle kleuren erop en de teks ‘I am so sexy’, dat vind ik nogal Coolcat als je begrijpt wat ik bedoel (Dit is maar mijn mening hoor).

Maarja hier heb je niets aan zeg maar. Maarja iderdaad net zoals Shabnam, 'n keer broekpijpen oprollen enzo.

Sla de pijpen nog een keer om zodat ie nog wat korter word, anders zien je benen er niet uit.

zou

iel.