Hello lady’s
ik heb zaterdag de 28e een half jaar, maar mn vriend gaat de 27e op vakantie ;(
ik wil hem graag wat mee geven, omdat we een half jaar hebben, maar ook dat hij gewoon wat bij zich heeft van mij.
heeft iemand ideetjes?
Hello lady’s
ik heb zaterdag de 28e een half jaar, maar mn vriend gaat de 27e op vakantie ;(
ik wil hem graag wat mee geven, omdat we een half jaar hebben, maar ook dat hij gewoon wat bij zich heeft van mij.
heeft iemand ideetjes?
Zelf had ik mijn vriend op dat moment een mooie lange brief geschreven zodat hij me toch een beetje bij zich had. Je zou kunnen kiezen voor iets kleins, maar ik zou niet weten wat!
druk een foto van je hoofd op een kussen, geef hem die kussen om mee te nemen… ofzo.
ik zou inderdaad ook gewoon een lange lieve brief schrijven, foto van jezelf erbij, desnoods in een mooi lijstje?
ik vind het een leuk idee, maar we schrijven elkaar al zo vaak brieven, en hij weet hoe veel ik van hem hou! ;p
Wij gingen een weekendje naar Schevingen, hotelletje er bij
was echt super leuk
en je hoeft het niet persee precies te doen als je een half jaar hebt maar je kan zeggen dat hij het nog tegoed krijgt
er schoot me vandaag ineens een geweldig plan te binnen, kaartjes kopen voor een voetbal wedstrijd van fc twente, hij is daar helemaal gek van. maar dat is op een maandag en dan moet hij helaas gewoon naar school… iemand nog ideeen?
^Dat is wel een leuk idee. Maar wedstrijden zijn toch altijd op zaterdag of zondag en soms ook woensdagavond, althans de eredivisie dan? Maar dat red je denk ik ook niet meer, gezien hij zaterdag al weggaat en de laatste wedstrijden deze twee weken zijn.
Misschien een ander leuk uitje, bijvoorbeeld wat jullie op de eerste date hebben gedaan?