half jaar zonder vriend

Hallo allemaal.

Ik heb speciaal hiervoor een nieuw account aangemaakt.
Mijn naam is Joy, 24 lentes jong en ik woon samen met de allerleukste man in Tilburg.
‘Helaas’ is mijn vriend nu echter voor een half jaar niet thuis. Hij is namelijk aan het backpacken in Afrika :frowning: Supervet voor hem natuurlijk, maar voor mij iets minder.

De eerste 10 dagen zitten erop, nog 170 te gaan.
Ik vlieg gelukkig op 1 maart naar Zuid Afrika en daarna ga ik nog een keer langs.

Toch vind ik het erg moeilijk. We hebben de afgelopen tien dagen wel gemailt, maar het contact is weinig en dat zal ook weinig blijven.
Mijn vriendinnen en familie is allemaal lief, maar begrijpen het toch niet zo goed denk ik.

Iemand die in hetzelfde schuitje zit?

Liefs, Joya

Hey Joy!

Ik studeer in het buitenland, dus ik weet wel hoe je je voelt.
Ik kan mijn vriend ook niet zo vaak zien als ik zou willen.

Zo zijn er wel meer meisjes op dit forum.
Misschien kun je tips/steun krijgen in het topic "lotgenoten lange-afstand relatie’.
Dit topic lezen helpt mij tenminste wel altijd :slightly_smiling_face:

Dank je!
Waar kan ik deze vinden?

Hier een linkje naar het topic

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lotgenoten-lange-afstands-relaties-266208.msg272101989.html#msg272101989

Het is maar 170 dagen en die gaan veel sneller dan je nu verwacht. Na een tijdje raak je er namelijk wel gewend aan dat hij er niet is. Ik zit voor 295 dagen in Amerika en nu zijn het er nog maar 139. Hoewel het in het begin heel moelijk was en ik iedereen miste, heb ik dat nu helemaal niet meer.

Maar heb je ook een partner thuis zitten?

Ja. Had. Het is nu uit, maar ik heb dus wel een half jaar een lange-afstandsrelatie gehad. (Het is trouwens niet vanwege de afstand uitgegaan, maar omdat we te anders waren en dat dus niet goed ging.)

Wooooow heel veel succes zou het er ook moeilijk mee hebben vooral als je gewend bent om elkaar iedere dag te zien. Als tips… ga leuke dingen doen vul je dagen en veel succes in maart!