Half jaar niet ongesteld?

Ik zit er heel erg mee dus ik maak er even een apart topic voor aan zodat ik sneller reacties krijg sorry als dit niet mag ofzo. Maar zoals mijn titel al zegt: ik ben al zowat een half jaar niet ongesteld geweest.
Januari 2010 ben ik het voor het eerst geworden, en tot maart 2011 ben ik steeds ongesteld geweest. Wel onregelmatig maar ik werd het wel na maximaal 2 maanden weer. En nu ben ik ineens sinds maart 2011 niet meer ongesteld geweest.
Een keer in juni ofzo heeel licht, 2 dagen ofzo, en dat was niet eens echt bloed meer bruinachtige afscheiding dat was nou niet echt een overtuigende menstruatie aangezien ik het normaal heel heftig was, 7 en soms wel 8 dagen lang.
Ik kan niet zwanger zijn en gebruik ook geen pil. Waar zou dit aan kunnen liggen en moet ik hiervoor naar de huisarts of moet ik me niet zo druk maken? Het is inmiddels alweer september dus ik maak me wel zorgen… Iemand ervaring hiermee of weet iemand wat ik moet doen?

Als je voor het eerst ongesteld wordt, is het mogelijk dat je na een tijdje weer stopt. Het komt vanzelf wel weer op gang.

EDIT: Oh, er zit een jaar tussen. Dan zou ik een dokter bellen, idd.

Eet je wel goed/regelmatig?

Als ik jou was zou ik even de dokter bellen om te vragen of het iets kan zijn, want het kan voorkomen dat je heel onregelmatig menstrueert in het begin, maar aangezien je het al 1,5 jaar bent denk ik dat dat het niet is. Maar ik heb er geen verstand van!

Als je je zorgen maakt, moet je naar de dokter gaan.
Je bent inmiddels al 16 toch?

Ik heb dat ook gehad! Had bij mij met mijn gewicht te maken, dat was wat te laag. Toen kreeg ik de pil waardoor het weer op gang kwam. Dus misschien is het bij jou ook zoiets? Ik zou denk ik wel naar de huisarts gaan voor de zekerheid!

Nee ik eet gewoon goed. Ik ben 16 en ik weeg 65 kilo dus dat is zeker niet te weinig. Ik denk dat ik wel naar de huisarts ga ja want dit kan echt niet goed zijn…

Nee dat is idd gewoon een normaal gezond gewicht dus daar kan het ook niet aan liggen, en je bent het ook al meer dan een jaar dus dat is het ook niet. Ik weet niet zo goed wat het is dus gewoon huisarts bellen, het kan iets zijn maar dat hoeft niet perse hoor!

voor de zekerheid toch maar even langs de huisarts

Het kan ook normaal zijn hoor… In het begin kun je maanden niet ongesteld worden dan kan het heel onregelmatig zijn.

hoelang ben je want je kan niet zeggen dat je een normaal gewicht hebt als je de lengte niet weet, je kan ook 1.80 zijn en dan ben je wel aan de lichte kant.
trouwens, dit is volgens mij gewoon onregelmatig, het wordt nog wel regelmatig, dat duurt bij de een langer dan bij de ander.
hiervoor hoef je niet naar de huisarts lijkt me.

ik ben heel jong voor de eerste maal ongesteld geworden 1x, daarna ben ik bijna 4 jaar niet meer ongesteld geweest,
dus opzich is het niet erg
als je echt ongerust bent kan je wel naar de huisarts gaan,

ik ben ook maar eens in de 3 maanden ongesteld ofzoo…

@gleefan: ja ik was dat eerst ook maar nu ineens een half jaar niet meer dus dat is best wel vreemd…

@JJJJACKY: ik ben inderdaad 1.80m maar ik ben niet te dun, ik ben namelijk alleen maar zwaarder geworden sinds januari 2010 dus als ik toen ongesteld kon worden zou dat nu zeker moeten kunnen lijkt mij

Sneller reacties? Als je een half jaar gewacht hebt heeft dit ook niet extreem veel haast lijkt me. Dus dit kun je gewoon hier posten: http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7898078