half dik is jammer geld.

Okey,
ik zoek dus iemand, en ik weet niet of hij hier moet of bij lifestyle.
Nu ben ik een simpele denker en zie ik staan; liefde & boys en gezien het feit dat ik een boy zoek, dan maar hier.

Ik ben op vakantie ene ‘ben’ tegengekomen, die ik vorig jaar ook al op vakantie tegen ben gekomen.
Ik wil m zien te vinden op hyves (A) Maar ik weet niet waar ze vandaan komen.
Wel weet ik dat ze vorig jaar met 20 op terschelling waren, dus ik denk… misschien heb ik hier wel een poging tot slagen.
Op de achterkant van hun vest staat namelijk; half dik is jammer geld.

Dus benieuwd; kent iemand dat groepje met die vesten en weet waar ze ongeveer vandaan komen?:stuck_out_tongue:

xx

Wtfff, ik snapte jou titel echt totaal niet xd Whaha. Maargoed, die vesten dus. Ik kan je niet helpen, ken niemand daarmee ;p

whaha XD ik snapte je titel ook echt niet! maar ik heb ook geen idee, i’m sorry

hmmm… dat zinnetje komt mij wel bekend voor ja, wel gezien volgens mij die vesten.

op hyves heb ikd at half dik is jammer geld in gezocht, dan komt deze link ervoor
http://bmwierden.hyves.nl/
hier is geen ‘ben’ lid van, maar miss zijn het ze wel en heeft hij geen hyves oid.

succes met je zoektocht!

hhm, nee… hun zijn te oud, volgens mij… gezien de foto’s.
Toch bedankt voor het meehelpen. (:

haha ik ben voor je aan het zoeken,
alleen hoe oud is hij ongeveer en hoe ziet hij eruit?

en hoe heten zijn vrienden haha?

Ik hoop dat je hem vind!

zijn vrienden; geen idee.
hij was wel naar onze tent gekomen met nog iemand, maar weet niet meer hoe die heette, was te druk bezig met een kaartspelletje.

Bruin haar, redelijk lang opzich. :stuck_out_tongue: Volgens mij was hij 17.
die truien/vesten van hun zijn blauw en tekst is oranje, lijkt me handig om erbij te zetten. :stuck_out_tongue:

Weetje wat je moet doen,
bij hyves geavanceerd zoeken en dan kun je zo leeftijden kiezen. en dan typ je zen naam en dat het en man is in. dan krijg je 20 pagina’s en daar zou die dan toch echt bij moeten staan haha. succes