hakkenn

ik heb vanmiddag een paar hakken gekocht maar moet ze van me moeder weer terugbrengen omdat ze zegt dat ze mijn tenen amputeren, ja tuurlijk, maar ik wil echt graag hakken hebben. wat nu?

Moeten wij nu je moeder gaan overhalen?

Je moet ze niet terugbrengen. Praat met je moeder en zeg dat je het echt heel graag wilt.

Leg je er gewoon bij neer.
Je moeder wilt het niet, punt.

haal het prijskaartje eraf/ gooi de bon weg

wacht net zo lang tot je ze niet meer kan terug brengen :")

hoe hoog zijn die hakken ?
en hoe oud ben jij?

10 cm, 14

Kun je er überhaupt goed op lopen?

Je bent al oud genoeg voor hakken vind ik.

Er zijn ook meiden van 25 die op hakken lopen alsof het hete appels zijn hoor, dus een leeftijdsgrens? Bullshit.

Dat vroeg ik me inderdaad ook af,aangezien tegenwoordig 9 van de 10 mensen met hakken er niet fatsoenlijk op kunnen lopen…

Ja je moet er natuurlijk wel mee kunnen lopen.

Als ze het niet kan moet ze gewoon oefenen toch

ik had hakken op mn 13e, en mn moeder was niet enthousiasr, maar het was mijn geld en mijn schoenen dus ik hoefde ze niet terug te brengen…
En wanneer zou je anders op hakken mogen lopen van je moeder? En loopt je moeder zelf wel op hakken?
Suc6

bedankt iedereen! (: ik heb me moeder ongeveer kunnen overtuigen, het ging nog een beetje zo van: ik ben terleurgestelt in je, maar het viel mee, komt me vader, gaat hij me uitlachen, gewoon negeren,

Als je moeder ze betaalt, terugbrengen.
Als jij ze betaalt, houden.

http://i54.tinypic.com/fxcfh4.png
tadaaaaa, niet heel bijzonder, ik heb bijzondere gezien, misschien dat ik ze nog ga omruilen.

Die zijn echt niet hoog. Wel simpel en mooi.