Hakken

Ik zag laatst op deze tumblr deze hakken.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lrunm7W62Z1qjrrofo1_500.jpg

hoe leer ik hierop lopen?

Oefenen, oefenen, oefenen

Idd.

Pijn doet het sowieso bij iedereen, maar ik zou echt eerst leren LOPEN en dan pas die dingen ergens naar dragen. Draag ze bijvoorbeeld thuis de hele dag!

Deze vallen denk nog wel mee, omdat er ook een plateau onder de voorkant zit. Maar inderdaad gewoon veel oefenen!

heel veel oefenen, maar dan idd niet buiten…Gewoon thuis elke dag erop lopen en het is belangrijk dat je niet met je gewicht op de voorkant van je voeten leunt, maar je hak neerzet en daar je gewicht voornamelijk op veprlaatst. Heel veel succes!

Oefenen zoals iedereen zegt. En vragen hoe het eruit ziet als je loopt.
Ik ken meiden die er nog net op kunnen lopen, maar het ziet er belachelijk uit. Die konden beter extra oefenen.

PS: Als je het nog niet durft oid oefen met een lage hak. Of begin door op de bal van je voet te lopen en je hak niet de grond te laten raken. Zo moet je eigenlijk ook met hakken lopen, je moet niet leunen op de hak namelijk. (Daarom kan bijv Lady Gaga op die hakken zonder hak lopen, daar leun je niet op)

-

Die hakken heb ik!!! Alleen dan met een gesloten voorkant, m’n teentjes zie je dus niet!

En oefenen ja. In mijn 20 jarige bestaan had ik nog nooit op hakken gelopen en gelijk heb ik geleerd op zulke hoge te lopen door gewoon heeeeeeeeeeeeeeel veel te lopen. Ik ging vaak in de stad willekeurige meiden en vrouwen vragen (die ook op hakken liepen) of ik er goed op liep, of ze tips hadden etc. En vaak ging ik zelfs langs alle schoenenwinkels en vroeg ik de verkopers en klanten gewoon of het goed ging. Na een paar weken liep ik erop alsof ik met hakken was geboren!!

Alles doen op die hakken. Koken, stofzuigen, stoffen, tv kijken.

Het ziet er zo pijnlijk uit…

je kunt het beste beginnen op een lage hak en dan steeds hogere hakken totdat je hier op kunt lopen, en heel veel oefenen.

heeel veeeel oefenen!

Ik doe altijd nieuwe hakken aan met hond uitlaten, over klinkerweggetjes enzo, leer je het snel zat haha

Waar heb je ze gekocht? (:

Ik denk vooral oefenen, die hakken zijn zó leuk, ik wil ze :sunglasses:
Even een vraagje tussendoor: ik heb vrijdag een schoolgala en ik moet nog hakken kopen (niet te hoog, maar niet te laag). Als ik er vanaf nu iedere dag thuis op zou lopen, zou ik er dan alsnog blaren van aan over houden? Of doet het dan in ieder geval minder pijn? Ik hoor het graag!

ik heb nog nog nooit blaren gehad door hakken, maar dat is per persoon natuurlijk verschillend. maar ja ik denk het geen probleem is als je er elke dag even op zou lopen.

Ben ook wel benieuwd!

En ik heb ook hakken van 15 cm en met een plateau van 2 cm… Oefenen is the key! Nu kan ik er al op lopen, maar nog niet heel elegant :'D

Je zult ze eerst moeten vinden en kopen voor je erop kunt gaan oefenen

Idd je moet er eerst op leren lopen… beste is om bijvoorbeeld bij jou in de buurt rondjes te lopen (hond uitlaten ofzo)