Hakken..?

hee,
k ben 14 jaar, en zit in de 1e -blijven zitten-
en k heb hakken gekocht, ze zijn 9cm, en maken best veel geluid ;$ k wil nooit graag opvallen en ben snel bang voor snelle reacties, dus k durf ze niet aan naar school, terwijl k t wel graag wil… k ben zelf 1.70m
tips om me zekerder te kunnen voelen?
xo

Ik zou ze niet gewoon naar school aandoen. Aangezien je leeftijd. Tenzij het sleehakken zijn. Maar anders gewoon voor een feestje, kerstdiner of zo. Je moet het zelf weten.

foto?

ik zou in de eerste écht niet met hakken naar school gaan, maar idd ene foto?

je kan ze toch wel eens aan doen? niet elke dag natuurlijk. En niks aantrekken van andere mensen

vanaf welke site doe je ookalweer foto uploaden?

Ik zit ook in de eerste, maar ik ben net 12, haha. Goed, ik zou ze idd alleen bij speciale gelegenheden aandoen, kerst, feestje, etc. foto?

Ik zou ze gewoon af en toe eens aan doen, maar niet elke dag inderdaad.

oh k weet t al

http://i40.tinypic.com/10erhoj.jpg

er zit alleen wat modder op en hij is best een beetje groot ;$

oooh die kunnen wel!

Ja die kunnen idd wel, ik had me zo’n keilange naaldhak voorgesteld haha.
maar dit zijn toch kei nette laarsjes!
En als je iets aan het geluid wil doen moet je even langs de schoenmaker gaan die kan er wel iets onderzetten denk ik. En anders gewoon een wattenschijfje zwart maken met permanent marker en eronder plakken haha.

die zijn toch niet 9 cm? in iedergeval kunnen die wel gewoon.

die kunnen gewoon hoor (:

k heb ze gemeten met mn geo :’)

Die kunnen inderdaad gewoon. Zijn hele normale hakken, ook wel voor jou leeftijd en in welke klas je zit! (:

Ja kan makkelijk ! :slightly_smiling_face:

Ik heb bijna dezelfde, ik ben 15 en ik heb ze gisteren gekocht, ik wil ze ook graag voor school aandoen maar het past niet echt bij me want op school ben ik het kleine schattige meisje van de klas ;o maar ik ga ze toch aandoen voor school want ik trek me niets aan van anderen :stuck_out_tongue:

^haha, k ben het ‘‘grote stoere’’ type… k denk ook gwn dat k t doe… xd

dat kan gewoon hoor! (: