Hakken

Ik zit hier al een tijdje mee en omdat ik denk dat hier de meeste mensen zitten die er veel verstand van afhebben; plaats ik het toch maar.

Ik heb thuis best veel hakken staan en vind het werkelijk super om er op te lopen, maar nu is er 1 ding: ik hou het nooit zo lang vol.
Ik krijg enorm last van de bal van mijn voet en ook al blijf ik doorlopen, het doet nog steeds enorm pijn ( het is overigens wel wat minder geworden, maar mijn benen worden ook enorm moe als ik op hakken loop ).
Wat is nou volgens jullie de beste tip om goed op hakken te leren lopen? ik zou het namelijk enorm graag willen leren.

Je moet er gewoon de tijd voor nemen, en het niet te snel willen, als je het langzaam aan opbouwt dan komt het vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Platte schoenen meenemen?
Je moet het opbouwen, bijv. eerst als je op school maar een of twee uurtjes les hebt kun je ze aan doen… Doe dit eerst en als je dat moeiteloos kan, kun je proberen het steeds iets langer hakken te dragen.
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden!

Een oude BH, daar de pad uit halen, en bij je tenen en hakken leggen (:

Haha echt? dat heb ik nog nooit gehoord! XD

@ hierboven; bedankt voor de tips!

je hebt ook van die gelkussentjes, die zijn gewoon te koop bij de kruitvat. En daarmee haal je de pijn ook weg uit de bal van je voet. En verder stop ik zelf altijd teenslippers of zoiets in mijn tas, als het dan niet meer gaat kun je die aan doen.En ik heb altijd pleisters mee, voor blaren. En je kan het bijvoorbeeld oefenen door op hakken de hond uit te laten of zo iets, dan hoef je niet de hele dag.
xx

Oh oke! dan zal ik eens snel gaan kijken, dankjewel!:smiley:

Er was ooit eEn filmpje van Beautygloss over op hakken lopen, misschien kan je die opzoeken