Hakken

hee,

Ik wil graag schoenen met hakken,
maar ik heb echt geen idee watvoor soort,
ik wil namelijk niet ineens met van die suuuperhoge hakken aan komen zetten :wink:
Ik loop zelf meestal op lecoq gympies of in de zomer op sandalen xd
Dusseee, kommaarop, ohjaah , en misschien ook een link als dat kan ?? :grinning:

Gewoon schoenen met een klein hakje?

ga naar http://www.zalando.nl/ , daar vindt je heus wel iets wat bij jou past, van lage tot hoge hakken :wink:

en ik zou het eerst idd een klein hakje proberen en met een band(je) om je enkel heen zegmaar dat ze wat steviger om je voeten vastzitten :grinning:
succes!

Heel goed dat je zelf al zegt dat je niet gelijk hele hoge hakken wil, ik zou inderdaad beginnen met lagere! Zoals DiorFreakk zegt, zou ik naar zalando.nl of een vergelijkbare site gaan, daar kun je meestal allerlei criteria afkruisen! Dat is erg handig, aangezien je zo gerichter kunt zoeken! Succes met het zoeken van mooie schoenen! :grinning:

of sleehakken, dat kan ook. :slightly_smiling_face:

een sleehak! Die lopen echt heel erg fijn.
En op zalando kun je inderdaad de hakhoogte kiezen, maar de schoenen zijn wel iets duurder…

misschien een rare vraag maar: waarom niet ?

edit: oh wacht, omdat je er dus nooit op loopt :stuck_out_tongue:

hmm. doet me denken aan mezelf, ik liep nooit op hakken en begon met 10 cm. wel lastig en pijnlijk in het begin, maar oefening baart kunst. en als je dan een keer op lagere hakken loopt is het opeens heel gemakkelijk :grin:

maar ik kan wel begrijpen dat je liever begint met wat lagere hakken en het dan opbouwt (ja of niet :p)

Ik zou beginnen op een sleehak, die loopt fijn!

Wedges.

@hierboven
Dat is net een vierkant blok aan je voet :smirk:

Het schijnt inderdaad dat sleehakken heel fijn lopen!

sleehakken lopen fijn, als je ze natuurlijk mooi vind
en je moet de hoogte van de hakken gewoon rustig opbouwen.

Ik vind sleehakken niet mooi.
Maar je kan toch gewoon een schoenen winkel inlopen?