Hakken

weg pech

Hm ja het verschilt? Ik heb laarzen met sleehakken van de Van Haren, waren 30 euro en die zitten heerlijk en ik kan er de hele dag op blijven lopen terwijl ze toch bijna 10 cm hoog zijn. Van Haren heeft over het algemeen wel goede en goedkope schoenen, misschien daar eens kijken?

Ik vind persoonlijk wel dat echt leer veeel lekkerder draagt dan nepleer.

Ze moeten gewoon echt heel goed om je voet passen. Als dat zo is loopt het veel makkelijker. Dan maakt het niet zo heel veel uit of hij nou 200 euro kost of 20

bij de dolcis hebben ze simpele zwarte hakken van 13cm, ze lopen best makkelijk. (kosten wel 40 euro)

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal het in mijn achterhoofd houden (:

Ik raad zelf clarks hakken aan. Er zit namelijk een kussentje in de voorkant van de schoen, waardoor ze hartstikke chill lopen. Ik zou het in ieder geval proberen. Je kunt ze in een Clarks winkel vinden of bij de Manfield. Ze zijn wel prijzig voor basic hakken, rond de 100 euro. Maar ik vind dat ze het echt waard zijn. Neemt trouwens niet weg dat goedkopere hakken niet lekker kunnen zitten hoor. Van Haren is dan wel de beste keuze als je echt goedkope, fijne schoenen wilt.

edit: Ik snap niet waarom clarks clickable wordt :’)

Ik loop zo een hele avond op hakken van de primark of h&m, dus het hangt bij mij iig niet van de prijs af. Ik denk dat je beter naar de hoogte van de hak kan kijken en of de randjes niet scherp zijn etc

Het verschil in prijs, komt door de kwaliteit van de hak. De stof waarvan het gemaakt is, welk land het vandaan komt, welk merk, etc. Het heeft geen invloed op het feit of de hak lekker loopt of niet, dat ligt er gewoon aan of het bij de vorm van jouw voet perfect zit.

Inderdaad, het merk zal niet super veel verschil geven. Het is alleen belangrijk dat de schoen goed aansluit en absoluut niet te groot (uitvallen) of te klein (knellen) is. Zelf heb ik veel verschillende hakken en allemaal van een andere winkel. Hakken van de sOliver lopen even fijn als hakken van een onbekende winkel die ik voor 15,- heb gekocht.

Ik merk wel degelijk verschil in kwaliteit. Ik heb een paar hakken van ongeveer 10 cm van Marco Tozzi en die waren 60 euro, maar die lopen heerlijk. En ik heb ook pumps van Van Haren en die hebben een lagere hak, maar lopen vreselijk.

Ik voel veel het verschil… Adviseer ik u aan om te proberen of op zijn minst bezoek dat brandmerk Schoenen zijn erg goed en niet te duur

Kooskansloos: reclame wegghaald

Dit is reclame, right? :stuck_out_tongue:

Het was niet, Ik ben maar en consument :no_good_woman:

Ligt niet aan de prijs, maar echt aan de schoen. Ik heb schoenen van de markt gehad van 10,- met een hak van 13cm. Ik heb nog nooit op zulke fijne hakken gelopen <3