Hakken vs. een shortje?

Hallo!

Mijn vraag is eigenlijk kort & bondig:
Kan je (elegante) hakken combineren met een shortje?
Of is dat nogal ordinair? :slightly_smiling_face:

Bedankt!

ligt eraan of het een ‘net’ shortje is , dus niet te kort dus dat je je billen kan zien en niet te hoge hakken en een net shirtje ofzo, en geen 2 onderwerpen plaatsen :stuck_out_tongue:

Dat kan prima, als je het maar goed combineert en het er niet extremly slutty uitziet.

Het gaat al héél snel een ordinair-achtige kant op heb ik het idee. Maar als het een net, ‘gekleed’ shortje is en de hakken niet te dun/hoog zijn, kan het misschien wel. Het ligt ook aan de rest van de kleding en hoe je zelf “bent”.

ik vind het zelf vrij snel ordinair. wat de rest hierboven zegt klopt ook, hangt van het shortje af. ook kun je een wat nettere/minder blote top doen zodat het niet ‘te’ word.

Heb je trouwens een foto van je shortje en hakken , dan kunnen wij veel beter oordelen (:

Jep, eens met esmerose

Ik vind dat dus écht niet mooi.

http://photos5.spartoo.nl/photos/107/107964/107964_350_A.jpg

Dit zijn de hakken, maar die van mij is wel wat hoger heb ik de indruk.
En de hiel is zonder dat leerachtig iets. (:
Erboven draag ik een roze top met wit, & een wit truitje erboven.

Met die hakken zou ik het niet doen.

Ik vond die hakken meer wat voor onder een jurk of rok.
Meer netjes dan nonchalant.

^ Ja, is ook wel zo… Maar mijn bovenstuk is ook wel best netjes…
Ach ja, misschien doe ik het wel beter niet. (:

Tuurlijk wel

Ik vind dat het kan, maar met die hakken zou ik het niet doen.
Ik vind ze eerder gepast voor onder een jurkje dan onder een shortje.

Hmm niet zo

niet met die hakken nee.
Sleehak kan goed :slightly_smiling_face:

Nee, met gewoon strakke shorts vind ik hakken echt niet kunnen. Wel met zo’n katoenen wijder broekje, die iets langer valt, kan niet echt precies omschrijven wat ik bedoel eigenlijk. Maar dan eigenlijk ook ander soort hakken dan die je plaatste.

nee, sowieso niet met ‘naaldhakken’. met sleehakken kan het nog wel.
ik vind het persoonlijk best hoerig met naaldhakken, al schijnen jongens er wel helemaal lijp van te worden, van shorts met naaldhakken (volgens een vriend van me).

Nee. Met sleehakken staat het wel leuk.