hakken voor meisje van 13jaar?

heej.
ik ben bijna 13 en wil graag van die veterlaarsjes, maar wel met hak. niet al te hoog, maar wel een hak. (beetje onduidelijk?)

http://i52.tinypic.com/28hq69i.jpg

zoiets als dit. maar dan een lagere hak.

weet iemand waar je zulk soort dingen kan kopen?
+tips of dat zegmaar kan met mijn leeftijd.

x

Hangt er vanaf. Als je er kinderlijk uitziet, is het een no-go vind ik.
En dan moet je ook niet proberen er ouder uit te gaan zien, want dan ziet het er helemaaaal niet uit.

Nee ik vind het niks. Ik zou nog een jaartje of 2 wachten. (Tenzij je er echt niet als 13 uit ziet dan zou het op zich nog kunnen)

van haren, schoenenreus, bristol, dolcis, zullenze heuswel in een van die winkels hebben hoor,
ligt idd af aan hoe je er uit ziet, en hoe hoog je de hak wil.
Sowieso vind ik het geen mooie schoen

Trek gewoon lekker aan wat je zelf wilt.

Als je een mager lijf hebt… kinderlijk zeg maar, zou ik het niet doen. Gewone laarzen kunnen ook =D

Ik vind je een beetje jong… Maar tis nog altijd jouw keus.

nou toen ik 12 was droeg ik soms hakken van 8-10 cm.
ook zonder hakken denkt iedereen dat ik ouder ben dus.
ik ben nu 13 btw, het kan best ?
xxxx.

Ligt er echt aan wat voor uitstraling je hebt !

nou ik heb zegmaar niet een mager en kinderlijk lijf. haha.
maar ik wil zeg maar niet lijken op zo’n ‘bruggertje dat ouder wil lijken door hakken te dragen.’
en ik wil zegmaar niet echt ouder lijken maar die schoentjes zij gewoon heel erg gaaf. :stuck_out_tongue:

ik snap wat je bedoelt. :tooth:

jahoor voor je leeftijd vind ik zeker kunnen. het zijn lieve leuke laarsjes, geen hoerenhakken ofzo. geen glimleer of enorme naaldhakken, lijkt me prima toch?
ik denk dat je ze bij de h&m nog wel kunt vinden, anders wel bij sascha of dolcis maar dan kunnen ze wel duurder zijn

nou, ik wil het liefst niet al te dure. haha.
ik denk idd wel bij h&m.

Ah, als je een lijf hebt, dan moet je het gewoon dragen. Soms zie ik echt van die skinny meiden van 12 jaar met hakken. Echt geen gezicht…

Zoals ik al aangaf, het is jouw keus. Zoiets is niet leeftijdgebonden, denk ik.

ik droeg op m’n twaalfde ook al wel eens hakken, en ik was heus niet de enige.
als jij ze leuk vindt en bij je stijl vindt passen, dan moet je het gewoon doen.

ligt eraan hoe je eruit ziet, en of je erop kan lopen.

Eigenlijk vind ik het wel wat jong, maar als het je staat en als je er normaal op kan lopen kan het opzich wel.

ik vind dat de hoogte van de hakken op het plaatje ook wel kunnen :stuck_out_tongue: Vind ze heel leuk hihi XD Maar de vraag is sta je er mee?

Maar boeiend als jij het mooi vind kan het. Je hebt niks te maken met wat andere vinden :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel kunnen eerlijk gezegd, ze zijn niet uitdagend ofzoiets.

nee ik vind dat het wel kan. :] ze zijn echt leuk en niet hoerig ofzo.