Hakken voor lange mensen!

Hallo Allemaal!
Ik ben best wel lang en zeker langer dan een aantal mensen op school,
maar ik hou echt van schoenen met hakken en het liefst hoog :S
Maar ik koop ze dus niet want dan ben ik net een reus :frowning_face:
Weet iemand mooie schoenen(het liefst espadrilles)
die niet heel hoog zijn (9/10 cm) maar wel hoog lijken,
ik denk dat het niet hoger dan 6 moet zijn :slightly_smiling_face:
x

zoek iets met zo min mogelijk plateau?
Dat is denk ik dan het handigste…

hoe lang ben je dan als ik vragen mag?
ik zoek trouwens ook nog wel van zulke schoenen kunnen gebruiken.
hier heb je niet zoveel aan, stiekem een upje maar?

ik heb hetzelfde, ik ben 1.78 ofzo maa rik vind hoge hakken echt super

ik ben ook 1.78 en een van de grootste op school. Zelf heb ik hakken tot wel 10/11 cm en ik vind dat juist mooi staan! Ik krijg er ook alleen maar complimenten over (Zelfs van leraren). Eén meisjes zei dat ze het niet mooi vond (niet tegen mij maar ik stond in de buurt en ze schreeuwde het zowat) maar vooral omdat zij het zegt maakt het me niet uit (denk aan: zwaar irritant kind dat altijd aandacht trekt met teveel makeup etc.).
Vraag aan je vriendinnen wat zij er van vinden?

oeh ik vind hakken juist erg mooi staan bij lange mensen!

ik ben ook 1.78 en ik draag nooit hakken omdat ik mezelf dan ook te lang vind, maar al mijn vriendinnen zeggen jiust dat dat kei mooi zal staan. mischien dat ik toch maar hakken ga kopen ookal ben ik dan superlang.

Ik ben ook 1.78, en ik draag ook gewoon hakken. Het maakt je dan wel groot maar wat maakt het uit. Maar je moet je er wel goed bij voelen… en wat voor hakschoenen lijken niet zo hoog? Zo als iemand al zei met een platte zool en voor de rest geen idee, naaldhakken vind ik er altijd wel heel hoog uitzien dus misschien daar niet voor kiezen.

Boeiend, een vriendin van mij is 1.90 en die draagt ook hakken.
Ik stoor me er niet aan.

Ik ben 1.77, en ik draag ook wel hakken. Ik heb gisteren nieuwe gekocht, en die zijn ook wel bijna 10 cm.

Je moet gewoon dragen wat je leuk vind.
Als je dun en lang bent en je gaat hoge hakken dragen, dan is daar niks lelijks aan hoor. Vind het zelf juist heel mooi.

Ik ben 1.76 lang, dus dat valt bij jullie best mee…
Maar ik heb bijv. een vriendin van 1.65 :S
ik zou me er niet veel van aantrekken maar ik voel me gewoon wel heel fijn bij 6 cm hakken (: weet niemand een winkel waar ze die veel hebben??
Ik zie nou namelijk vooral veel 10 cm…