Hakken vanaf?

Hoi,
Ik ben 12, en ik wil eigenlijk hakken gaan dragen,
Welke schoenen raadden jullie aan?
En hoe hoog??
x

Zoekfunctie, zo’n topic is er al.
http://forum.girlscene.nl…ftijd/list_messages/83345

Niet een te hoge en dunne hak. Verder maakt het niet veel uit, misschien nog een wat steviger bandje om je enkel zodat je meer stevigheid hebt. Begin met lage hakken, en kijk in de winkel hoe je er zelf op loopt. Misschien ben je wel een hak-loop talent :wink:.

ik ben ook 12, en ik draag ook hakken.
maar dan alleen sleehakken.
dat staat nog een beetje stoer ook.
ze waren ongeveer 5 tot 7cm laag. -niet hoog dus-
maarja je kan dan steeds verder uitbreiden en mensen kunnen er ook aan wennen :grinning:

en draag enkellaarzen met hakken als je sleehakken niks vind.
enkellaarzen zijn minder sletterig dan pumps.

het is wel een beetje sletterig als je nu net twaalf bent, maar ik ben 14 en ik wil ook hakken gaan dragen… maar als je dan van die goedkope schoenen gaat kopen zie je er zoooooo snel uit als een enorme slet die hakken omwille van de hakken draagt en niet omdat het mooi is.

Sorry, maar 12 vind ik wel heel erg jong. Ik ging hakken dragen toen ik 14 was, maar dat waren hele lage. Ik ging steeds hogere hakken dragen, dus ik zou het als ik jou was rustig opbouwen. Dan kan je er goed aan wennen en zal je zien dat je er steeds beter op kan lopen.

zo’n topic is er al ! en op dit moment is die actief :wink:

Heeey!

gewoon beginnen met pumps met een lager hakje. Ik vind 12 jaar niet te jong, het ligt er maar net aan hoe hoog de hak is. En belangrijk: er goed op kunnen lopen. Wiebelen op hakken ziet er gewoon niet uit. x

12-jarigen op hakken vind ik best wel triest.