Hakken van de H&M

Ik ben 14 jaar, en ik vind die hakken van de H&M zó mooi!
Ik twijfel alleen, want ze zijn 10+ cm. Jullie zullen ze vast wel kennen… ( ik weet alleen niet hoe ik een plaatje moet uploaden hier )
Aub help me =]

die gladiator achtige ?
hangt er een vanaf hoe oud je eruitziet en hoe je er voor de rest uit ziet.

Ik heb altijd een skinny aan, met een shirt of een vest ofzo. Niets sletterigs, en mensen schatten me vaak 16 ong.

je bent wel vrij jong om zo’n hakken te dragen, maar als je erop kan lopen kan het wel :]

Oke Thanks. Ik ga er over nadenken, en ze is passen en kijken of ik ermee kan lopen =D

als je niet te lang bent & er op kan lopen kan het toch wel?

Vooral oefenen.
Ik heb ze ook. En ik vind het makkelijk maar ik kan het meestal wel snel. Maar echt veel oefenen want ze vallen wel op en dan kijkt iedereen.

ik heb ze ook. maar ik ben 15, en ik loop wel vaker op hakken. ik heb meer hakken dan sneakers.

zolang je goed op hakken kan lopen maakt het niet uit, ik loop altijd op hakken en die van de h&m zijn echt heel leuk juist omdat ze opvallen moet je ze kopen en je moet er natuurlijk goed op kunnen lopen maar da is gewoon ff oefenen.
gewoon doen!!

Van mij kan iedereen op hakkel lopen zolang degene het maar kan. Ja okee basisschoolkindjes niet, maar als je er gewoon op kan lopen vind ik het best. Hoe oud je ook bent. Want al ben je 20 en je loopt op hakken terwijl je er niet op kan lopen…ziet het er gewoon verkracht uit.

Hahah Ja klopt xD

Iedereen kan hakken hebben vind ik, behalve mannen. =)
Doen dus!

Ik ben ook 14 en ik heb ook gewoon een paar hoge hakken in de kast liggen.
Ik trek ze alleen amper aan maar dat komt doordat ik sowieso nogal lang ben dus naar school doe ik dat écht niet :’)

Gewoon doen als je ze leuk vindt, ik was geloof ik 13/net 14 toen ik begon met hakken;)

hm mijn vriendin is ook 14 en zij is TOTAAL niet sletterig, maar toch als ze op haar simpele zwarte stiletto’s loopt zegt echt iedereen dat ze er sletterig uitziet. En ik vind het eigenlijk ook wel soms.
Hakken zijn echt héél mooi , maar ik weet niet… het geeft je iets extra, zo lijk je ouder, ookal wil je het niet.
Mensen zullen het dus raar vinden maar eigenlijk zoveel maakt het niet uit
Je bent er mooi mee, en das ook de reden waarom mensen het dragen, niet ? (:

ligt eraan wat je kledingstyle is, hoe je eruit ziet enz.
ook is het belangrijk dat je er een beetje behoorlijk op kan lopen.
je kan ze best een dagje aandoen en afwachten wat de reacties zijn :slightly_smiling_face:

Ik ben 13 en ik loop ook op zulke hakken, dus kan best.

H&M heeft idd heeeele leuke hakken!
Ik ben 14 en ik draag ook hakken,
dus dat moet wel kunnen vind ik.
Wel knap trouwens als je op 10 cm
kan lopen. [Ik kan het niet].