Hakken ordi?

haha. ik ben inmiddels 15 en wil ook wel hakken dragen, maar ik zit met het trauma dat ik denk dat ik er helemaal niet op kan lopen haha. of mensen gaan je opeens heel raar aankijken. of die klikklakjes door de gang, ook niet echt mijn ding… haha, maar als je daar geen problemen mee hebt, loop er dan gewoon mee, 14 kan makkelijk!

ik vind het niet ordi als je idd niet meteen hoge koopt
koop er eerst een van 4/5 cm ofzoiets, je moet er toch eerst op kunnen lopen en je kunt meteen zien of mensen het ordi vinden, ( vind ik niet )

Joh, bijna alle meisjes uit de 1e lopen bij mij op school al op hakken, staat hartstikke leuk mits goed gecombineerd.
Gewoon niet van die enorm hoge nemen, maar ook niet van die hele lage [2 cm] want dat vind ik er ZO dom uitzien.
In de trant van ‘we willen wel, maar we kunnen niet’.

Ik vind hakken ook mooi, maar ik word zó gek van dat klikklak geluid xd
I’m weird

Het kan wel, koop eerst simpele hakken om er mee te leren lopen. Dan bouw je het steeds meer op enzeu (:

Ik zou er toch wel mee wachten tot je helemaal uitgegroeid hebt, ken meerdere mensen die vanaf vroegs af aan altijd op hakken hebben gelopen.
sommige daarvan hebben nu voetproblemen en kunnen niet meer op gympen lopen omdat die spier is ingekort…
Vanaf 17 is het leuk, maar ook niet elke daag

~~~~~~~~~~[quote author=Vo0do0 link=topic=137856.msg4238289#msg4238289 date=1256839914]
[…]

Ik heb ook ‘hoerenlaarzen’ van 13/14 cm(van die mooie glimmende sm dingen) , en wil ook van dat soort stripperheels xD vind het gewoon mooi :3 ~~~~~~~~~~[quote]

Omfg.

Haha, ik liep al op ‘hakjes’ toen ik 12 was, 1x in de week met oefenen voor modeshows. Maar dat waren dan ook laarsjes met iets van 3-4 cm ofzo;p. Maargoed, ik ben trouwens niet hoerig ofzo hoor, tuurlijk kan jij hakken dragen! Je bent alleen wel al best lang dus niet al te hoge hakken nemen, maar ook niet te kleine want dat ziet er niet zo mooi uit vind ik dan;p iets van 5 cm ofzo? En ohja; oefen eerst thuis heel veel en laat ook aan je vriendinnen zien hoe je loopt zodat zij er iets aan kunnen ‘verbeteren’ wat jij niet ziet zegmaar.
Succes :relieved:

P.s. @ hierboven, heel kinderachtig… als zij dat mooi vind mag zij dat toch gewoon dragen? Mischien staat het bij haar wel heel leuk weet jij veel? + niet iedereen gaat de kleren dragen die jij leuk vind hoor, deal with it.

Daar moet je denk ik het type voor zijn. Toch vind ik dat niet echt iets voor iemand van 13 :stuck_out_tongue:

On: Als je gewoon met kleine hakken begint kan het wel vind ik. Je moet alleen wel klein beginnen want als je er niet op kan lopen staat dat echt heel stom.

Jaa maar ik denk niet dat je daarbij dan ook egt minirokjes enzo bij draagt toch? Want dat gaat me dan weer té ver. Ik vind ze niet mooi & zal ze niet dragen, maar als je ze goed weet te combineren denk ik van oké het kan wel.

Ik vind het gewoon kunnen, als je er tenminste op kan lopen…

precies

Je moet er idd op kunnen lopen.

als je er op kan lopen
als je ze goed combineert
dan staat het meestal hartstikke leuk

zolang je het leuk en niet hoerig combineert is alles goed toch? en het is juist vet dat je al zo lang bent… ziet het er modellerig uit haha :wink:

Die bovenste, die zijn toch niet serieus? Das toch gewoon voor de foto gedaan neem ik aan? Tis namelijk volgensmij gewoon een grote dikke spijker waar de punt vanaf is gezaagd met een kettinkje en een schakelarmbandje…