Hakken op welke leeftijd?

Op welke leeftijd vind jij dat je hakken kan gaan dragen? Mischien is hier al een topic over, maar dan open ik bij deze een nieuwe :stuck_out_tongue: Ik ben een echte schoenenfreak en ik verveel me, dus waarom niet :slightly_smiling_face:

Rond de 15, eerder kan opzich ook wel… maar als iemand er nog zo… ‘klein-meisje-achtig’ uitziet vind ik het persoonlijk nooit zo mooi.

Ja, maar je kan er ook juist volwassener mee lijken…

ik ben 13 en ik draag ze. Dat vind ik wel kunnen

Ik ben 12 en ik heb 1 paar, maar dan ook alleen voor kerst en voor de ‘heb’. Ze zijn ook niet hoog ofzo, maar 5 cm ong… Zie mijn shoplog :slightly_smiling_face:

uhm…ik vanaf groep 7… en dat deden ontzettend veel mensen. dat was dus totaal niet vreemd? dat was toen de plateau zolen en blokhakjes in ware… :stuck_out_tongue: ghehe…

Ik ben nu 12 en heb enkellaarsjes met ong hak van 5-6 cm.
Dat vind ik wel oke, denk ik.
Ik draag ze niet elke dag etc.

Ligt aan het meisje, aan de situatie etc. Meisjes van 13 jaar vind ik te jong voor hakken, vaak staat het juist heel misplaatst ipv volwassen.

Tja hangt van de persoon af , de lengte enzo
maar kvind niet egt normaal als je heel vroeg al hoge hakken draagt
maja zelf weten ik ben er zowieso niet zo fan van

ik ben zelf 14. maar ik vindt ongeveer van 13 wel kunnen
ik heb die met die strik zo’n zwarte van de dolcis
zie mijn shoplog

ik ben nu 14 en heb mijn 1e paar schoenen (enkellaarstjes met een strikje :grinning:) waar echt een hakje op zit en die ik ook echt aandoe naar school enzo… Daarvoor durfde ik ze nooit aan naar school enzo, ik weet niet warom, maar nu wel :grinning:

in groep 7 zijn hakken gewoon ordinair! Het ligt vooral aan het meisje op welke leeftijd je hakken kan dragen, maar gemiddeld vind ik 13 een goede leeftijd

Ik begon ze eind groep 7 te dragen volgens mij…

Zwarte laarsjes met blokhakje van 6 cm ofzo ^^

Als je op de middelbare zit, vanaf je 14de of iets dergelijks.
En dan ook niet meteen te extreem.

Vind k ook!! Maar. t kan alleen als je er al wat volwassen uitziet, Zo’n echt KLEIN MEISJE met hakken ziet er niet uit

x___x

Helemaal mee eens. Hakken staan dan gewoon niet leuk/volwassen, maar misplaatst. En dat is nooit goed.

een meisje uit me oude klas is super klein en zeurt altijd dat haar enkel zeer doet en dat ze neit mee kon gymmen
is dat eindelijk over heeft ze hakken van 7 cm aan!!staat egt niet klein meisje met mama’s schoenen!!zo ziet het er egt uit!!

Wel dom dat zé dan zaagt dat haar enkel zeer doet!! :grinning:
Als je echt klein bent voor je leeftyd, kan je wel hakken aandoen (ik zou het toch doen als ik echt klein was)
Maar. wél hakken kopen die by je passen, en waardoor je er niet uitziet als “klein-meisje-met-mama’s-schoenen” (zoals jij net zegt)
Maar over het algemeen ben ik niet echt ZÓ voor hakken. soms staan ze nogal ordii of wannabe!!

x___x

Een nou ik droeg ze al sinds groep 3… :S dat waren superlelijke laarzen (mr die waren toen cool…) en die hadden een hak van 3 à 4 cm, ik wou zooo graag hakken en mn moeder kon niet tegen mn gezeur, dus toen ik die laarsjes kreeg kon ik mn geluk niet meer op, kwas echt veelsteblij!

Whahahah :stuck_out_tongue:
SOrry hoor :wink: maar als ik zo’n klein meisje zie met hoge hakjes , een schoudertasje , en iets met een tijgerprintje die heel kakkerig zit te doen;; dan kan ik mn lach niet inhouden xD
Whaha, maar gewoon hakjes??
uuhhmm, vanaf je 15e ofzoo??? :stuck_out_tongue:
xxx’