Hakken op jonge leeftijd?

Hi,

Ik weet het, er is al een gelijkaardig topic, maar ik wou het is vragen.
Ik zit in het 2de middelbaar en ik zou graag hakken willen dragen, zo van die hakjes van 3 cm ofzo, geen naaldhakken of stilletto’s.
En ik kan erop lopen, wat denken jullie ervan?

ik vind kleine hankjes niet mooi
maar het kan wel

Gwn doen:P
En als je klein bent al helemaal
en om in de 2e klas er aan te beginnen vind ik helemaaal niet jong!:stuck_out_tongue:

Haha, ik droeg hakken in groep 3… Laarzen met 3 cm hakken ofzo :stuck_out_tongue:! In de tweede bij mij op school is het echt normaal om hakken te dragen hoor? En vanaf de 3e dragen ze echt al stiletto’s! Zelf vind ik lage hakken niet zo mooi, vanaf 8 cm vind ik ze vaak mooier, maar het gaat om jou en jij vindt ze wel mooi. Dus dan moet je ze gewoon aan doen!

Ik vind in de tweede een klein hakje best leuk!

ik droeg toen ik in groep 3 zat lace up pumps met kleine hak :’)
toen heel lang niet meer en nu ik in de 3e zit draag ik soms pumps maar dan hoger dan 3, want 3 vind ik niet mooi ;p

ja hoor!kan best.
Ik zit in het eerste middelbaar en ik draag hakken van 6.5 cm dus…
geen probleem!:P]
x

ik loop op hakken sinds mn 8e, dus waarom niet? ik ben nu 20 en draag regelmatig hakken van 10 cm.

bij mij op school is het heel normaal om in de 2e op hakken te lopen. zit zelf ook in de 2e en doe het zelf soms maar dan wel hoger als 3 cm.

Dat kan wel, vind ik dan :slightly_smiling_face: Ik zit zelf ook in de 2e en bij ons op school zijn er genoeg mensen die op torenhoge hakken lopen, of ze nou in de 1e 2e 3e of 4e of weetikveelste zitten :slightly_smiling_face: ik draag zelf soms ook wel hakken van 8 centimeter XD

Gewoon doen, kan zeker! Ik vind de tweede wel een redelijk normale leeftijd op met hakken te beginnen hoor:)

kan echt wel hoor, gewoon doen

Ja hoor.

Als je hakken neemt doe dan niet van 3cm dat ziet er helemaal niet uit
ik loop op 9.5

ja dat kan best :slightly_smiling_face:

3 cm is niet zo hoog, dus waarom niet?

ik wil wel op hakken lopen… maar het kutten is
ik ga scheef lopen door die hakken … teminste ik had van die bristol hakken en die hak ging aan een kant afslijten ( schoenen van 80 euro, laten maken voor 40 euro ., dure schoenen dus) ik loop nu dus helemaal scheef… maar misschien dat het wel gaat lukken met goede schoenen inplaats van de bristol want ik vind die stiletto;s echt beautiful! :relieved:

ooit moet je het leren, ik had vandaag pijn aan me voeten van hakken, halve stad af geweest op die dingen.

in 2e kan je echt al wel hakken aan hoor (:
doe ik ook, maar kan er niet echt op lopen.
en dat ziet er zo vaag uit… dus doe meestal thuis aan enzo ;p
stilleto’s vind ik echt mooi :'O