Hakken ?! Of toch maar niet ?

Hahah in Nederland niet idd, ik dacht ook wtf wat :’)

Ik vind zulke laarsjes wel kunnen als je 11 bent.

draag. geen. hakken.
Serieus. je zit nog in de groei, je bent nog jong en je hebt genoeg leuke alternatieven om uit te kiezen. Hakken lopen trouwens niet lekker, en ik denk niet dat je zoveel schoenparen hebt dat je ze 1 keer in de week zou kunnen dragen.

Ik vind de hakhoogte wel kunnen (niet voor elke dag, maar wel voor je comunnie), maar het model vind ik niet echt voor een 11-jarige.

Wauw, GS leert mij wat Belgische woorden

Vind je dan dat je als 15-jarige bijvoorbeeld ook geen hakken moet dragen? Ik snap je wel, maar strikt genomen zou je tot je 18e (ofzoiets) geen hakken mogen dragen.

OT: Ik vind die kleine hakjes zoals op de foto wel kunnen, echt niet hoger. Die kun je dan een paar keer in de week dragen, niet te vaak.

^ik zou ze zeker tot je 18 bent niet meer dan 3 keer in de week dragen.

Lees ik stiekem soms ook wel eens

Ik vind er niks mis mee hoor. Mooi hakje voor iemand van 11, zolang je ze maar niet groter koopt.

De hak is op zich niet het probleem, alleen het laarsje zelf is ‘’ te volwassen’’ vind ik persoonlijk!

Botten doen me denken aan die dingen die je aan je schoenen knoopt om te schaatsen. Botjes!

Dit soort dingen dus.

Ehm. Ik vind die schoenen niet bepaald “Fashion” voor een kind van 11. Sorry…

Ik vind hakken voor iemand van 11 wel erg jong. Maar als het zo’n klein hakje is als op die foto dan kan het op zich nog wel. Ik hoop dat je de echte hoge stiletto’s laat staan tot je 16 bent ofzo.

Communie in de kerk? Trek dan zeker geen schoenen aan met klikklak-hakken. Ik vind deze schoenen sowieso niet echt passen bij een 11-jarige, laat staan een plechtige gelegenheid. Wellicht zijn ballerina’s een betere keuze?

Zo’n klein hakje kan prima, vooral als de hak ook nog zo breed is als op de foto kan je er prima op lopen, gewoon doen als jij dit leuk vindt!