Hakken ?! Of toch maar niet ?

Hey CrazySweetGirl09 hier…

Ik ben 11 jaar en ik ben echt een fashion girl!
En ik ben al aan het denken aan hakken, omdat ik echt mooie hakken heb zien staan.

http://1.assets.torfs.be/products/133983/spm-cognac-enkellaars-zij-300x320-1369958401.jpg

Maar is dat al te vroeg ? Wat vinden jullie ?
Normaal draag ik kleine hakjes, je kent dat wel… zoals bij botten.

Nouja…de hak is niet heel erg hoog op de afbeelding. Zal denk ik niet veel hoger zijn dan bij laarsjes. Pas ze eens in de winkel en kijk of je je er gemakkelijk bij voelt?

Ik vind dit een beetje te volwassen voor een meisje van 11 dat wellicht nog op de basisschool zit. Hakken gaan dan nog iets te ver.

Ik wil ze nu nog niet, maar als ik mijn communie doen ofz, dan zou ik zo’n hakken al willen dragen

Ik woon in Belgie, ik zit in het 6de leerjaar ?
Mijn plechtige communie ?

Ik vind het wel normaal. Ben zelf ook niet de oudste ofzo en ik draag ook wel eens hakken. Hoger dan die van jou. Als je ze niet te vaak draagt zie ik het probleem eigenlijk niet

Toen ik 11 was droegen er best veel kinderen zulke hakken

Ik vind het wel kunnen. Kinderen op jou leeftijd lopen ook al met blackberry’s en iPhones. Tijden veranderen!
Als jij je er gemakkelijk bij voelt, doen!

Het kan :slightly_smiling_face:

Ik vind het niet echt schoenen voor een 11 jarige

Ik vind dat je met 11 jaar best zo’n hak kan dragen. Ik droeg toen zelf ook al laarzen waar een brede hak onder zat (geen super hoge uiteraard).
Deze laarsjes zijn wellicht wat te volwassen voor je leeftijd, maar goed dat is niet mijn keuze.

Ja, je zou ze kunnen dragen. Vind ze niet echt voor een 11 jarige, maarja. Wat bedoel je trouwens met: ‘‘zoals bij botten.’’

Ik had al een hak onder mijn schoenen toen ik in groep 4 zat :x zo’n blokhak onder mijn laarzen. Ik zie er niks verkeerds aan. Vooral niet zulke lagen. Zolang jij het leuk vind en wel nog vaak genoeg afwissel met platte schoenen (beter voor de groei) zie ik geen probleem.

Als je je er fijn bij voelt, kan je ze dragen.

Idd. Ik neem aan dat het enkel in België gezegd wordt.

Die laarsjes vind ik best kunnen hoor voor een 11-jarige :slightly_smiling_face:

Die laarsjes hebben niet hele hoge hakken dus als je ouders het goed vinden zou ik het gewoon doen.

In België gebruiken ze dat vaker voor het woord laarzen :slightly_smiling_face: