Hakken glippen

Hooi
Ik heb gister nieuwe hakken gekocht maar ze glippen. Volgens mij is het probleem meer dat de achterkant niet rond genoeg om mijn hiel staat zeg maar, dan dat ze te groot zijn. Heb namelijk al wcpapier in de voorkant geprobeerd tot mijn tenen knelden maar dan alsnog glipten ze. Het zijn dus open hakken en die draag ik het met een panty, dus zo’n plakkend opvulstukje helpt dan niet, lijkt me?
Is er bijvoorbeeld ook iets wat je plakt aan de bovenkant? Dus het stuk wat om je hiel/enkel zit in plaats van onder je hiel. Dus ) dit stuk boven de hak en dan aan de boven/binnenkant, zodat het misschien de lege ruimte rond mijn enkel opvult.
Sorry voor de vage uitleg, ik hoop dat iemand het snapt! Bedankt alvast!

Upp (:

Er zijn ook dingetjes die je op je hiel kan plakken, sowieso ga je met een panty aan meer glippen

Ik zelf plak trouwens altijd pleisters op mijn hiel/in mijn schoen om die ruimte op te vullen en te verzachten. Maar dan alleen dat je ze niet ziet zegmaar…

-

He, dat is superslim, in een pleister zit natuurlijk een verdikking nog. Ah heel erg bedankt haha, ga het proberen (:

Haha ik heb hier altijd last van, ik heb nu 10 paar hakken thuis maar geen enkele glipt niet :wink: Ik had eigenlijk maar gewoon geaccepteerd dat ik alleen hakken met een gespje aan de voorkant aan kan, haha. Maar als iemand hier de perfecte tip weet…

Hielstoppers!

Maar ik ben bang dat die onder mijn hielen niet helpen want volgens mij moet m’n hiel ergens onder blijven hangen in plaats van dat het opgevuld wordt… Heb ik het idee. Ik heb normaal alleen maar dichte hakken of gespje oid dus ik weet niet, haha.

Heb ik ook! ook met ballerina’s. Dus nu draag ik van die ballerina’s met elastiek achterin haha.

Ik koop alleen pumps als ze niet van mijn voeten afglijden. Maar ik kwam een keer dit filmpje tegen. Daar hebben ze het over heel liners. Waarschijnlijk als je er gewoon in de schoenenwinkel naar vraag hebben ze het ook, maar hier is alsnog het filmpje. Dan zou je ze ook zelf kunnen maken.Heel liners

]e kunt een heel klein beetje haarlak op de onderkant van je voet spuiten, dan 5 seconden wachten zodat het een beetje plakkerig wordt en dan je hakken aan doen.