hakken & dunne benen

heeeeee , vinden jullie hakken staan als je een beetje dunne benen hebt? want ik ben 14 en 1.63 en ik wil best een x hakken aantrekken x

ik vind het wel kunnen hoor, ik ben zelf ook 14 en een vriendin van mij is nog wat langer en heeft ook altijd hakken aan ( ben echt jaloers op haar benen:O) maar dat kan wel met dunne benen hoor! gewoon doen :stuck_out_tongue:

Dan doe je dat? Trek aan wat je zelf aan wilt doen.

Dat staat juist mooi denkik. :blush:

Denk wel dat het past als ik naar je pf kijk, maar je moet er wel op kunnen lopen.
Het staat ook minder mooi als je van die rietjes als benen hebt… maar dat moet je zelf even bekijken in de spiegel als je het mooi vind staan Ga er dan mee lopen! :grinning:

nou kijk dit is het probleem ; als ik in de spiegel kijk heb ik een normaal figuur en normale benen. maar volgens iedereen ben ik TE dun

maak je geen zorgen over je figuur!
tegen mij wordt ook vaak gezegt dat ik dun ben maar ik heb gewoon een normaal figuur voor mijn leeftijd/lengte.
trek gewoon die hakken aan, als jij het leuk vind vinden anderen dat vast ook. (:

gewoon schijt aan hebben (:

Gewoon aantrekken joh.
Ik heb echt ontzettend brede kuiten, vind ik 10x lelijker dan iemand met dunne benen :’)

gewoon aan doen, als jij het leuk vindt om ze te dragen!! denk dat het heel leuk zou staan.

Als je het leuk vind, moet je het gewoon doen. Niks aantrekken van wat anderen ervan denken. :slightly_smiling_face:

ik zou het gewoon doen hoor, ik ben zelf 1,76 en had laatst hakken van ongeveer 11 cm aan en kreeg veel complimenten over mijn benen. :slightly_smiling_face:

Als ze echt heel dun zijn vind ik het niet echt charmant staan… Maar goed, aangezien meisjes zich vaak aanstellen kan het vast wel :slight_smile:

als het echte botjes zijn, vind ik het ontzettend lelijk
maar met wat dunnere benen kan het best.

nee man met dunne benen staan hakken echt afgrijselijk!!
daar moet je dikke benen voor hebben!

Zolang je het zelf maar leuk vind staan.
Je moet niet door anderen laten bepalen of je het wel of niet kan dragen, omdat je b.v. volgens hun te dun zou zijn.

Ik vind dat het gewoon kan hoor! :slightly_smiling_face:
Ik draag ook vaak hakken, en ik ben ook best dun (maat 34), en ik vind het wel leuk staan :grinning:

Ja, dat kan.
Als je kutopmerkingen krijgt is het alleen omdat mensen jaloers zijn.

tuurlijk kan dat!