Hakken dragen

Iedereen heeft altijd bij ‘wat heb je aan vandaag’ enzo,
van die hoge hakken aan, maar hoevaak dragen jullie ze nou eigenlijk echt,
en wanneer dan?:stuck_out_tongue:

niet, ik heb ze niet.
maar wil ze wel.
maar ik zou ze aandoen met school ( lage ), uitetentjes enzo.
niet met uitgaan ( zere voeten ) en ik zou ze combineren met panty of een broek met smalle pijpen.

Ik draag zo vaak mogelijk hakken, zeker nu het weer lekker weer is. Ik ben nu eenmaal klein en hakken maken me langer. Ik draag ze dan ook echt de hele dag door. Nu ik ze goed heb ingelopen is dat ook geen probleem meer :slightly_smiling_face:

Ik heb wel veel hoge hakken, 12 cm/13 cm. Maar ik draag ze alleen bij een jurkje of rokje.
Dat is ongeveer 1 á 2 keer per week. Het verschilt ook per ‘bui’ die ik heb, soms heb ik gewoon geen zin om ze aan te doen, andere keren wel.
Dus soms loop ik er een hele week op, soms een hele tijd niet.

Als ik hakken draag draag ik alleen maar hoge hakken. En dan maakt het niet uit of ik naar school ga of ga winkelen :]
Maar het liefst loop ik gewoon op mijn all stars.

gaat dat niet pijn doen? ;o

ik draag wel s hakken van 10 cm ofzo, maar dat zijn dan sleehakken met plateau dus die lopen heel lekker!

Bijna elke dag… heb weinig platte schoenen, alleen uggs en 1 paar laarzen

ik draag denk ik 2 keer per week hakken, maar die zijn niet zo heel hoog (:

Wanneer ik zin heb om ze te dragen.

Ik draag ze de laatste tijd best wel vaak xD
Eigenlijk best slecht, draag mn andere schoenen amper meer, maar gewoon bijna alleen maar mn enkellaarsjes. Ook voor mn voeten trouwens, want de hak is 11 cm, maar ze zijn gewoon zo leuk :grinning: en ze passen het beste bij een zwarte panty.

same here (:

1 keer per week ongeveer,
meestal wanneer ik vroeg uit ben haha.
(die van mij zijn trouwens 10 cm)

Altijd, behalve mijn atletiekschoenen heb ik geen platte schoenen. (A)
Ze zijn allemaal 8-11 cm…

Ik draag wel vaak hakken… varieert van 5 tot 12 cm. Alleen als m’n voeten écht pijn doen (van hakken of ballet) draag ik ballerina’s. Oja, en als ik gym heb draag ik m’n allstars zodat ik niet een extra paar schoenen mee naar school hoef te zeulen xD

Ik draag ze af en toe, ik ben al 1.80 dus elke dag 1.90 zijn wordt me iets té (:

Ik draag elke dag hakken, ik heb 11 paar. Ik ben nogal tiny, dus het maakt me langer. Meestal draag ik er van rond de 10 centimeter, ook wel van 12/13. Ik voel het niet eens meer, eigenlijk.

1 keer per week tijdens school en altijd met uitgaan

2/3 in de week ongeveer, maar ik heb geen stiletto’s ofzo hoor =)
en verder gewoon lekker mijn visionslaarzen.