Hakken dragen...

Hoi allemaal,
Ik zou graag (vaker) hakken willen dragen omdat het gewoon mooi staat vind ik maar ik heb 2 problemen, ik ben van mezelf al 1.75m en dat is best lang en dan ben ik dus zegmaar nog langer dan dat ik al ben
en mijn vriend is maar 10cm langer dan mij dus als ik hakken draag is hij nog maar een klein beetje langer en als ik hogere hakken aan heb ben ik gewoon langer.
Vinden jullie dat dat gewoon kan? Of moet ik gewoon schijt hebben en hakken gaan dragen?

als jij graag hakken wilt dragen zou je het gewoon moeten doen, dat je vriendje dan nog maar een beetje groter is maakt niet uit toch (:
en ik zie genoeg stelletjes waarvan het meisje langer is hoor, haha.

schijt hebben, gewoon dragen :stuck_out_tongue:

Gewoon doen.
Een vriendin van mij is twee meter. Kun je nagaan hoe zij zich dan moet voelen.

Hakken doen ontzettend veel voor je figuur dus als jij het graag aan wilt; gewoon doen. Je vriendje heeft gewoon pech (:

haha, dankje (:
maar ik voel me dan altijd zo erboven uit steken zegmaar :stuck_out_tongue:

wow :open_mouth:
2 meter is echt súper veel! :expressionless:

ik ben 1.76 en draag ook gewoon pumps!
Ik kijk mn vriend dan wel recht in zn ogen aan, maar zal mij n zorg wezen :stuck_out_tongue:

hakken vind ik gewoon super staan, dus dan draag ik ze ook ^^

ik vind 1.72 niet eens zo super groot. Gewoon een normale lengte dus ik zou niet weten waarom je ze niet zou kunnen dragen. En je vriendje, tja, jammer voor hem haha.

Ik doe het ook gewoon hoor ik ben 1.70 maar me hoogste hakken zijn 13 cm met een plauteau zol van 2/3 cm er nog bij haha.

1.70 is toch niet groot? :stuck_out_tongue:

ben ik blij dat ik 1.63 ben haha ;P.
Maarja ik draag eigenlijk bijna noooit hakken, ga ik wel doen vanaf nuu, lijk ik ook een stuk slanker van (a’) heb nu van die kleine korte dikke beentjes

nou ik weet het niet maar hier in zeeland lijkt iedereen wel klein ofzo,
haha, nee daar zal het niet aan liggen maar mijn vriedinnnen zijn allemaal kleiner op 1 na :stuck_out_tongue_winking_eye:

-

haha ikwoon ook in zeeland , ja iedereen lijkt wel klein maar zijn wel genoeg mensen die langer of bijna even groot zijn ( ben 1.70 m )

Gewoon doen. Ik ben 1,74 en draag hakken van 10 cm. Mensen hebben me nog nooit raar aangekeken omdat ik dan boven al mijn vriendinnen uitsteek.

moet je vragen of je vriendje ook hakken wil dragen wanneer jij dat doet.

Pff ik ben 178 en draag nu ook hakken van 14 cm xD

dont worry be happy :3

haha ja;)
ik ben 1.57, draag bijna nooit 10cm hakken, wel 6cm, maar zou wel hakken van 40cm aankunnen voordat ik raar wordt aangekeken ghehe:)

Ik ben 1.76 en groter dan mijn vriend als ik hakken aan heb. Het kan me alleen niks schelen :stuck_out_tongue: Gewoon doen dus!