Hakken (die schoenen, niet het dansje)

ik kwam net een topic tegen van GS, waarin sommigen reacties plaatsen dat ze wel op hakken van 5(!!!) cm konden lopen…
Nu kijk ik naar mijn eigen voeten, zitten daar (het plateau niet meegeteld) 11 cm hoge pumps aan… (even inlopen)

http://web10.twitpic.com/img/143489479-17cf9ce2b0677346084947b16adf20b6.4c617780-scaled.jpg

Is het zo veranderd de laatste tijd? Is de hak alleen maar hoger geworden? Ik dacht dat het altijd al zo was geweest… :stuck_out_tongue:

Is het trouwens mógelijk om lang op 11 cm hoge hakken te lopen, zonder een verdoofde grote teen? Zoniet, dan stuur ik ze terug.

Editje: Ohja, de link van het artikel: http://www.girlscene.nl/pages.php?page=277954&start=100&

Ik begrijp het niet. :’)

Ik begrijp het ook niet echt? :’) En ja, het is mogelijk om op 11 cm hoge hakken te lopen zonder een verdoofde grote teen

hahahaha. nou, ik bedoelde dus:

ben zo verbaast, dat 3 jaar geleden hakken van 5 cm hoog waren, en dat 11cm nu hoog is… of anderen dat ook vinden, of dat het in mijn hoofd zit?

hmm?

was 3 jaar gelede 5 cm hoog?
volgens mij word met dat artikel bedoeld(als je dat bedoeld met die 5cm)
dat je het best eerst bv op 5 cm te lopen en dan steeds hoger gaat want die stilleto’s waren altijd al zo hoog geweest hoor:)

als ik je goed begrijp teminste!

ik ook niet haha wat wil je precies weten?
of je er lang op kunt lopen verschild per persoon en hoe lang je al op hakken loopt en met welke hoogte

Oh zo. Hm geen idee. Een paar jaar geleden was ik nog bezig met buitenspelen en zo.

Waar doel je nu precies op? Want hakken van 5 cm of 11 is nogal een verschil? Eventjes antwoord op je vraag. Het is mogelijk om lang op hoge hakken te lopen, maar het is een kwestie van wennen en je grens verleggen. Naarmate je er vaker op loopt, des te langer je het vol kan houden.

En ik heb er nog nooit een verdoofde teen aan over gehouden? Dus misschien waren jou hakken wel gewoon te krap ofzo. Ik krijg eerder last bij mijn balpunt.

Nee, ik wilde niks weten… heb het niet voor niks in onzin geplaatst :stuck_out_tongue:

Maar als je die reacties van dat artikel leest, zie je best veel staan van ‘jaa ik heb wel hakken van 5 cm, en ik kan er best wel goed op lopen blabladiebla’

Maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet hoog. x’)

snappen jullie me al, of ben ik nogsteeds verdwaald?

Oh, mooie schoenen trouwens. c:

Ik denk dat je er toen nog niet zo op lette, maar ze er wel waren. Nu je meer de leeftijd hebt, ga je automatisch kijken naar hogere hakken. Zeg maar, als je negen bent, kijk je ook nog naar leuk slippertjes met glittertjes :slightly_smiling_face: nu let je daar niet meer op, maar ze zijn er nog steeds!

ik moest lachen om je titel

Neee, heb het niet over mezelf, maar gewoon de mensen die hebben gereageerd op het artikel.

Nu snap ik zelf nieteens meer wat ik bedoelde. x’)

haha ik snap er niks van eigenlijk.

Nou toen ik negen was, deed ik bij elke hoge hak die ik zag 'oeeh die is mooi die wil ik hebbuh :drooling_face: '. Maar dat zal wel aan mij liggen. :'3

een verdoofde kleine teen :’]

Maarem, het is niet handig om ze op school te dragen.
bij ons zijn een paar meiden met 11 cm hakken raar gevallen. (bv van de trap of toen ze net gingen opstaan, aiii)

hahaha ik snap je titel nu pas ik dacht je bedoelt een dansje op hoge hakken
hahaha wat een leuke titel

ja, ik schreef het op, en ik bedacht; wacht. laat ik mezelf wat duidelijker maken. xD

Hielp dus niet , sorry! :grinning:

sommige mensen vinden hakken van 5 centimeter nu nog hoog hoor. En hakken van 10+ centimeter bestonden 3 jaar geleden ook al, alleen begint het nu pas een ‘trend’ te worden.