Hakken bij een 14-jarige?

Ik vind hakken dus heel mooi, alleen ben ik 14. Zit in de tweede, en de enige mensen die hakken dragen zijn van die lelijke sletten of van die nerds. Mijn stijl is een beetje vintage met wat rock 'n roll. Koop het meeste bij de H&M, topshop en Primark, of tweedehands haha :slightly_smiling_face:
Maar wat vinden jullie van hakken bij een 14jarige? En waarmee moet ik dan beginnen? En wanneer dan, na een vakantie? Thanks! x

Ik zou beginnen met een lage hak. Bij ons was er een meisje die begon met 8 cm hakken en die heeft ze na een keer nooit meer aangedaan, maar iedereen weet nog hoe slecht ze er op liep. Draag ze gewoon wanneer je zin hebt :slightly_smiling_face:
Trouwens, ik ben 13 en ik loop eigenlijk alleen maar op hakken. En ik ben absoluut verre van slutty

doe lekker wat je zelf wilt :slightly_smiling_face:
draag die hakken dus

als je er maar op kunt lopen, en als het maar niet van die slettenhakken (punthakken e.d) zijn.

als je er op kan lopen is het geen probleem…

als je er nog niet op kan lopen, doe ze alleen in huis aan

oh ik ken genoeg meisjes die op hakken lopen in de brugklas. (zit zelf ook in de 1e) ook een meisje in een andere brugklas die loopt al op 8 cm hakken, en het ziet er niet sletterig uit ofs. ze loopt er elke dag op en ze kan er ook goed op lopen.
zelf loop ik HEEEL soms op hakken van 4 cm, dat vind ik al moeilijk xD maar ik oefen heel veel.
om te leren lopen kan je het beste elke avond een uurtje gewoon dingen doen in huis en dan op hakken lopen. en dan dus geen uur voor de tv hangen ofso, ga opruimen dan loop je veel. zo leer je lopen. en oja loop niet alleen maar op vloerbedekking, dat is VEEL makkelijker om op te lopen dan wanneer je bvb op straat loopt.
succes !
en het kan gewoon hoor, idd wat anderen zeggen… als jij het wilt dragen doe het vooral ! :slightly_smiling_face:
kuss

Ik ben 13, en ik heb zaterdag mijn eerste pumps gekocht =D

met 14 kan je gewoon hakken dragen hoor, het maakt je ook geen slet ofzo, bij ons op school hebben best veel mensen hakken aan en die zijn gewoon normaal :wink:

wow wat heb jij een rare school dan…
egt iedereen van ons van 13+ loopt op hakken(niet de hele week misschien… maar iedereen heeft wel een paar x aan…) behalve wat nerdjes en alles…
je moet het gewoon doen… als je het goed combineert zal niemand je ermee gaan pesten ofso…

ik liep in de 2e ook gewoon op hakken…

goh, neem lage hakken dan, zelf vind ik meestal dat mensen uit het 2e jaar met hakken of sletten of wannabee’s zijn
je kiest maar

dat is echt een vooroordeel :expressionless:

het ziet er gewoon zo fake uit

nee dat kan toch gewoon bij ons loopt bijna iedereen op hakken en dat zijn dan niet persee de sletjes dus

oke ik weet zeker dat ik op dit bericht veel kritiek zou krijgen maar;
ik zit zelf in de tweede en bijna alleen 2vmbo(t) loopt met hakken…
veder geen uitleg nodig lijkt mij.

gewoon dragen, ik ben ook veertien en als je zeker op je hakken rondloopt kan het zeker geen kwaad. (:

Het ligt eraan wat je aan hebt als je een kort rokje aan hebt met hoge hakken dan staat het wel wat sletterig maar ik neem aan dat je dat niet gaat doen dus dan vind ik het wel kunnen :slightly_smiling_face:

In mijn topic deed iemand er ook al moeilijk over.
Ik ben zelf 14 en ik draag nu heel vaak hakken van 12 cm. (:
Gewoon doen, als jij het leuk vindt moet je je niets aantrekken
van wat iedereen vindt.

Ik vind het wel kunnen hoor, ik had ze ook al aan toen ik in de eerste zat. Gewoon lage hakjes :wink: